Gå til innhold

Slikke dama?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man få noen sykdommer eller bakterier i seg av å slikke damer mellom beina?

Anonymkode: 1a224...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 

De meste av sykdommer kan smitte den veien. Kjønnsvorter, herpes, hiv +++

Skrevet
1 minutt siden, Jensenj skrev:

Ja. 

Så hvorfor gjør så mange folk det da?

Skrevet

Nesten uansett hva du slikker på så vil du få bakterier i deg. Munnen din er full av bakterier..

Anonymkode: 1a698...936

Skrevet

Fordi det er godt? Hvor vanskelig skal dette være da?

Hvorfor røyker man? Hvorfor drikker man? Hvorfor kjører man bil ? Hele livet går ut på å ta kalkulerte risikoer, det samme gjelder å sleike mus

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nesten uansett hva du slikker på så vil du få bakterier i deg. Munnen din er full av bakterier..

Anonymkode: 1a698...936

Så man burde ikke være så bekymret over det? For samleie uten å slikke blir som å dra på kino uten brus

Skrevet
1 minutt siden, Jensenj skrev:

Fordi det er godt? Hvor vanskelig skal dette være da?

Hvorfor røyker man? Hvorfor drikker man? Hvorfor kjører man bil ? Hele livet går ut på å ta kalkulerte risikoer, det samme gjelder å sleike mus

Jo men når man kan få alvorlige sykdommer av å slikke dame bak fra og nedentil 

Skrevet

Bakterier trenger du ikke frykte på samme måten som virus. Vorter, herpe, hiv osv kommer av virus, ikke bakterier.

Skrevet
13 minutter siden, Jensenj skrev:

Ja. 

Altsa hiv ved å slikke mus er særdeles like sannsynlig, skal ekstremt mye til. 

Anonymkode: a7de7...49b

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor gjør så mange folk det da?

Synes det sier mye om en mann. Når han gjør det er det et tegn på at han respekterer damer og har lyst til å gi nytelse ikke bare få. Altså at han ikke bare tenker på seg selv.

Skrevet

En bakteriecocktail jeg mer enn gjerne får i meg. Jeg virkelig nyter å tilfredsstille slik.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja, det tror jeg man kan få. Jeg har testet meg for alle sykdommer så jeg er trygg. :) . Det er deilig å bli slikket. ;) . Har opplevd menn som elsker å slikke. Og de sier at jeg smaker ganske bra!!!!. Mens noen menn slikker ikke.. Vet ikke hvorfor. Jeg tenker lett at når en mann ikke slikker så kan han ikke tenne nok på meg. Jeg har opplevd begge deler. Men digger det når en mann elsker å slikke!!!!!

Endret av MelissaEros
Skrevet
Den 14.9.2016 at 22.47, MelissaEros skrev:

Ja, det tror jeg man kan få. Jeg har testet meg for alle sykdommer så jeg er trygg. :) . Det er deilig å bli slikket. ;) . Har opplevd menn som elsker å slikke. Og de sier at jeg smaker ganske bra!!!!. Mens noen menn slikker ikke.. Vet ikke hvorfor. Jeg tenker lett at når en mann ikke slikker så kan han ikke tenne nok på meg. Jeg har opplevd begge deler. Men digger det når en mann elsker å slikke!!!!!

Jeg elsker og slikke! 💦👅

Anonymkode: 879ca...0c9

Skrevet

Deilig å slikke mus. Bortsett fra når det er igjen sæd fra forrige mann i musa.

Ekkelt å slurpe i seg sperm fra en annen mann. Heldigivs ikke ofte det skjer, de fleste damer tømmer seg før de slipper til en ny mann.

Anonymkode: 99105...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...