AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Skal på fest til helgen med kjæresten og noen venner, og lurer på hva jeg skal drikke litt før. Skal ha med en flaske med shots, men må også ha med noen Cider eller noe annen rusbrus jeg kan starte litt smått på. Spørsmålet er da, hva er best? Har vurdert 4 breezer med vannmelon smak siden jeg liker de veldig godt, men kommer ikke til å merke så mye med bare 4 breezer eller smirnoff ice. Så vurderer å enten kjøpe 4 grevens Cider eller 2 breezer og 2 grevens Cider. Hva tenker dere er best? Og hvilken smak på cideren burde jeg velge? Er ikke så veldig glad i pære. Men liker dere best fruktsmak, eple eller skogsbær? Har drukket litt før, vil bare prøve noe annet enn det jeg vanligvis går for! Er 20 år forresten Anonymkode: e95ca...310
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Ta med mest av det du veit at du liker, å så tar du med en flaske/boks av noe du vil prøve. Da har du annet å drikke om du ikke liker den nye, å du har ikke sløst bort penger på 4 flasker som du ikke vil drikke opp. Det er ikke akkurat hjernekirurgi å finne noe å drikke før en fest, enkleste regelen, drikk det du liker. Anonymkode: 9fcbb...505
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal på fest til helgen med kjæresten og noen venner, og lurer på hva jeg skal drikke litt før. Skal ha med en flaske med shots, men må også ha med noen Cider eller noe annen rusbrus jeg kan starte litt smått på. Spørsmålet er da, hva er best? Har vurdert 4 breezer med vannmelon smak siden jeg liker de veldig godt, men kommer ikke til å merke så mye med bare 4 breezer eller smirnoff ice. Så vurderer å enten kjøpe 4 grevens Cider eller 2 breezer og 2 grevens Cider. Hva tenker dere er best? Og hvilken smak på cideren burde jeg velge? Er ikke så veldig glad i pære. Men liker dere best fruktsmak, eple eller skogsbær? Har drukket litt før, vil bare prøve noe annet enn det jeg vanligvis går for! Er 20 år forresten Anonymkode: e95ca...310 uktsmak, eple eller skogsbær? Har drukket litt før, vil bare prøve noe annet enn det jeg vanligvis går for! Er 20 år forresteDet var noget ekkelt å få lest denne teksten med slik bakgrunnsfarge.... Anonymkode: 4ae0a...281 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå