Gå til innhold

Ylang ylang fra Decleor


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har slitt med veldig uren hud i det siste, og tror egentlig det kommer av stress og hormonforandringer i en vanskelig periode av livet mitt. Tenkte likevel jeg skulle prøve ylang ylang oljen fra Decleor, da jeg har hørt mye bra om den. Fikk en prøve i hudpleiesalong og smurte lokalt på kvisene under dagkremen.

Resultatet var skrekkelig. Kvisene vokste og ble betente og smertefulle. Og flere.

Har så tro på Decleors produkter og vil så gjerne at den skal fungere. Huden min er ellers litt sensitiv, men fukt- og fettbalansen føles veldig bra nå. Kan det kanskje ha vært rosenrot pillene, som jeg begynte å ta ca samtidig som virket inn på huden min? Noen andre som har hatt negative erfaringer med ylang ylang? Eller rosenrot?

Er så sliten av at huden min aldri ser bra ut nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Tenkte likevel jeg skulle prøve ylang ylang oljen fra Decleor, da jeg har hørt mye bra om den. Fikk en prøve i hudpleiesalong og smurte lokalt på kvisene under dagkremen.

Mulig at det er her du gjorde feil. Disse oljene er ganske konsentrerte, det skal bare en dråpe til, over HELE ansiktet. Ta en dråpe i hånda, gni dem lett sammen og stryk over ansiktet.

Kan selvfølgelig ikke utelukke rosenroten, har ingen erfaring med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte denne tidligere, og jeg ble aldri verre av den, men heller ikke så mye bedre. Likevel liker jeg den godt, den føltes lindrende og god på huden.

Men som sagt i forrige innlegg, en dråpe er nok, og bruk den i hele ansiktet.

'Å bli verre før en bli bedre' er jo en velbrukt frase når det gjelder uren hud -kanskje det gjelder i dette tilfellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dytter litt på denne, for jeg lurer også på erfaringer med disse oljene fra decleor. jeg har brukt den som en "kompensasjon" på huden de gangene jeg har vært så dum å klemme på kviser og hudormer (ikke at det kan kompensere helt men,...).. og det syns jeg ga en god effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...