AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Kåt 24/7 å orgasme avhengig. Kan til tider onanere i flere timer å få orgasme mange ganger å fortsatt like keen. Mine partnere orker ofte ikke å fortsette når jeg fortsatt vil ha mer selv etter å fått mange orgasmer. Partnerne gir nærmest til slutt opp. Ofte både skuffet for at dem ikke fortsetter. Ender med at jeg fortsetter å onanere 2-3 timer til de gangene jeg er veldig keen. Føler dette både slitsomt å kanskje unormalt. Andre som har det sånn? Anonymkode: 25447...e47
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kåt 24/7 å orgasme avhengig. Kan til tider onanere i flere timer å få orgasme mange ganger å fortsatt like keen. Mine partnere orker ofte ikke å fortsette når jeg fortsatt vil ha mer selv etter å fått mange orgasmer. Partnerne gir nærmest til slutt opp. Ofte både skuffet for at dem ikke fortsetter. Ender med at jeg fortsetter å onanere 2-3 timer til de gangene jeg er veldig keen. Føler dette både slitsomt å kanskje unormalt. Andre som har det sånn? Anonymkode: 25447...e47 Men har du ingen jobb, studie? Må du ikke spise, leve og drive med andre ting? Anonymkode: 1301e...0d0
MelissaEros Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Jeg har hatt det slik i perioder. Kan være kåt 24 timer i døgnet, og kan holde på å onanere 24 timer i døgnet nesten og. Galskap men sant .
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har du ingen jobb, studie? Må du ikke spise, leve og drive med andre ting? Anonymkode: 1301e...0d0 Joda, studier å jobb ved siden av. Men bruker serr mye tid på onanering. Noe spes helger, onanerer jeg sykt mye, seriøst gjort det i timesvis noen ganger hele helgen. Blir helt hekta å bare MÅ ha orgasme igjen å igjen. Anonymkode: 25447...e47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå