Gå til innhold

Orgasmeavhengig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kåt 24/7 å orgasme avhengig. Kan til tider onanere i flere timer å få orgasme mange ganger å fortsatt like keen. Mine partnere orker ofte ikke å fortsette når jeg fortsatt vil ha mer selv etter å fått mange orgasmer. Partnerne gir nærmest til slutt opp. Ofte både skuffet for at dem ikke fortsetter. Ender med at jeg fortsetter å onanere 2-3 timer til de gangene jeg er veldig keen.

Føler dette både slitsomt å kanskje unormalt. Andre som har det sånn?

Anonymkode: 25447...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kåt 24/7 å orgasme avhengig. Kan til tider onanere i flere timer å få orgasme mange ganger å fortsatt like keen. Mine partnere orker ofte ikke å fortsette når jeg fortsatt vil ha mer selv etter å fått mange orgasmer. Partnerne gir nærmest til slutt opp. Ofte både skuffet for at dem ikke fortsetter. Ender med at jeg fortsetter å onanere 2-3 timer til de gangene jeg er veldig keen.

Føler dette både slitsomt å kanskje unormalt. Andre som har det sånn?

Men har du ingen jobb, studie? Må du ikke spise, leve og drive med andre ting?

Anonymkode: 1301e...0d0

Skrevet

Jeg har hatt det slik i perioder. Kan være kåt 24 timer i døgnet, og kan holde på å onanere 24 timer i døgnet nesten og. Galskap men sant ;) . 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du ingen jobb, studie? Må du ikke spise, leve og drive med andre ting?

Anonymkode: 1301e...0d0

Joda, studier å jobb ved siden av. Men bruker serr mye tid på onanering.  Noe spes helger, onanerer jeg sykt mye, seriøst gjort det i timesvis noen ganger hele helgen. Blir helt hekta å bare MÅ ha orgasme igjen å igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...