Gå til innhold

Handle fra Wish

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med Wish?

Kjøpte en hel haug med masse små ting for noen dager, og nå får jeg melding om at èn og èn er sendt! :ohmy: Får jeg ikke alle i en og samme pakke? Utrolig flaut om jeg må på butikken og hente 15 forskjellige pakker :P ..

Anonymkode: e4200...e5b

Skrevet

Det er jo slik Wish fungerer. Det er ikke en butikk, men et felles nettsted for mange små butikker. 

Etter noen kjøp opplever jeg Ali Express som bedre. 

De fleste butikkene er i Kina, men også andre land. Jeg har fått ting sendt fra England, USA, Tyskland og flere. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, stan skrev:

Det er jo slik Wish fungerer. Det er ikke en butikk, men et felles nettsted for mange små butikker. 

Etter noen kjøp opplever jeg Ali Express som bedre. 

De fleste butikkene er i Kina, men også andre land. Jeg har fått ting sendt fra England, USA, Tyskland og flere. 

Aah, viste ikke det jeg :P Haha så flaut. Håper virkelig det kommer i postkassa og ikke til butikken.

Anonymkode: e4200...e5b

Skrevet

Syntes det lignet veldig på et slags eBay type konsept? 

Anonymkode: 962b1...46d

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det lignet veldig på et slags eBay type konsept? 

Anonymkode: 962b1...46d

Synes det virker som akkurat samme greia, men jeg foretrekker eBay pga Paypal og garantien deres. Dessuten er jo eBay-selgere (stort sett) ganske opptatt av å få god feedback, så hvis det skjer noe feil et eller annet sted så blir det fort rettet opp i.

Anonymkode: aea72...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...