Gå til innhold

Skal jeg spørre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi startet å date for et halvt år siden, nå de siste månedene har det blitt mer seriøst men vi er ikke kjærester ennå.. Vi prater sammen hver dag og han overnatter veldig ofte.. Han jobber veldig mye men har alltid svart på sms o.l tidligere. Igår sendte jeg han en melding, bare fortalte hvordan dagen har vært osv, fikk ikke svar, når jeg la meg sendte jeg nattamelding men fikk heller ikke svar da. Jeg vet han har lest meldingene men han svarer meg ikke, og han har jo pauser på jobben han også. Prøver han å kutte meg ut ved å være stille? Jeg får meg ikke til å spørre da jeg er redd jeg maser. Jeg ser heller ingenting galt i de meldingene jeg skrev, så det er nok ikke noe der han er sur for, og han svarte jo på mld jeg sendte tidligere på dagen.. Jeg vet jeg høres fjortis ut nå, men vi er begge 2 godt over 20.. Men det er jo over 1 døgn siden jeg sendte de..

Anonymkode: 32cad...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør han om han fikk de meldingene. Synes kvinner har blitt alt for redd for at de maser. Stopper opp for åpen kommunikasjon om det er noe man lurer på.

Anonymkode: f3e47...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...