Gå til innhold

Lokale til bryllup i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som kan anbefale et lokale til bryllupsmiddag/bryllupsfeiring i bergensområdet?
Det må være plass til minst 60 personer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i flere bryllup som har blitt holdt i Kommandantboligen på Laksevåg. Nydelige lokale og veldig god mat og service (som gjest). Holdt ikke bryllupet der selv så jeg kan nok ikke uttale meg om hvordan samarbeidet i forkant var, men på selve dagen så gikk alt knirkefritt og brudeparene virket ikke til å ha noe bekymring underveis:)

Ellers har jeg vært i to bryllup ute på Panorama Hotell på Sotra. Lokalet var flott, utsikten enda bedre, og mat og betjening var tipp topp. Eneste minuset var beliggenheten for oss som holder til i Bergen sentrum. I begge bryllupene var det bestilt buss inn til sentrum på natten, men jeg synes det er noe klaustrofobisk å måtte vente på en bestemt bussavgang for å kunne forlate en bryllupsfest (alternativt betale noen tusenlapper i taxi). Men jeg regner med at de gir gode priser på overnatting der, for de gjestene som ønsker å overnatte der ute:)

Anonymkode: cbbc6...726

Skrevet

Sjekk ut mitt-selskap.no

Anonymkode: bd9eb...4d5

Skrevet

Takk for tips :) får lese litt på de to sidene og se om vi finner noe som frister.

Skrevet

Litt usikker på gjesteantallet, men du kan sjekke ut Kalfaret brygghus, Legenes hus, Døves hus, Gamle Bergen, Urdihuset og Damsgård hovedgård 

Anonymkode: ad4c4...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...