sølvblad Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Hei Er det noen her som kan anbefale et lokale til bryllupsmiddag/bryllupsfeiring i bergensområdet? Det må være plass til minst 60 personer.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Jeg har vært i flere bryllup som har blitt holdt i Kommandantboligen på Laksevåg. Nydelige lokale og veldig god mat og service (som gjest). Holdt ikke bryllupet der selv så jeg kan nok ikke uttale meg om hvordan samarbeidet i forkant var, men på selve dagen så gikk alt knirkefritt og brudeparene virket ikke til å ha noe bekymring underveis:) Ellers har jeg vært i to bryllup ute på Panorama Hotell på Sotra. Lokalet var flott, utsikten enda bedre, og mat og betjening var tipp topp. Eneste minuset var beliggenheten for oss som holder til i Bergen sentrum. I begge bryllupene var det bestilt buss inn til sentrum på natten, men jeg synes det er noe klaustrofobisk å måtte vente på en bestemt bussavgang for å kunne forlate en bryllupsfest (alternativt betale noen tusenlapper i taxi). Men jeg regner med at de gir gode priser på overnatting der, for de gjestene som ønsker å overnatte der ute:) Anonymkode: cbbc6...726
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Sjekk ut mitt-selskap.no Anonymkode: bd9eb...4d5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Hei, Her er selskapslokaler i bergensområdet med plass til 60: https://eventum.no/selskapslokaler/hordaland/?capacity[from]=60 Ligger også anmeldelser på en del av de Anonymkode: 94342...2af 1
sølvblad Skrevet 17. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2016 Takk for tips får lese litt på de to sidene og se om vi finner noe som frister.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Litt usikker på gjesteantallet, men du kan sjekke ut Kalfaret brygghus, Legenes hus, Døves hus, Gamle Bergen, Urdihuset og Damsgård hovedgård Anonymkode: ad4c4...44a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå