Gå til innhold

Sex med jomfru gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Asså... en kompis har intensr lyst å ha sex med meg.. ergo, han vil ta jomfru dommen sin med meg. han er flau over å være jomfru å jeg prøver å si det ikke er noe galt i det.. han kan ingenting.. å jeg har en del erfaring ;) men problemet mitt er at jeg er ekstremt sjenert når det kommer til sengevals! Så det å lære han kan jeg bare glemme -_-

Noen gode råd å få? :)

Anonymkode: 404af...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt jomfrudommen til en gutt. Har nå en fyr som er jomfru som vil ha sex med meg.. Jeg tror du bare må ta det første steget. Kysse og føre det dit :) 

Anonymkode: 28a76...8e2

Skrevet

Har gjort det en gsng før jeg også.. men han var litt mer dreven i det ;) han her kan ingenting :o

Skrevet

Den beste sexen jeg har hatt er med en mann som var jomfru (jeg har aldri hatt sex med gutter). Selv om han ikke hadde gjort det før så var han veldig bra. Naturtalent. 

Han var helt over seg av kvinnehuden og mykheten, og han koste og strøk masse og det var en veldig boost for selvtilliten også det. 

Anonymkode: c7257...2bd

Skrevet

Kan du ikke hinte litt på forhånd til hva du syns er digg? Og så må du huske at ikke det er sånn at man kan absolutt ingenting om sex fordi man er jomfru. For det første ligger det i genene våre, og for det andre er det mange som onanerer, fantaserer og leser mye om sex. Så han er nok ikke helt ubrukelig. Bare ta der rolig og la han følge instinktene.

Anonymkode: b22f8...d78

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke hinte litt på forhånd til hva du syns er digg? Og så må du huske at ikke det er sånn at man kan absolutt ingenting om sex fordi man er jomfru. For det første ligger det i genene våre, og for det andre er det mange som onanerer, fantaserer og leser mye om sex. Så han er nok ikke helt ubrukelig. Bare ta der rolig og la han følge instinktene.

Anonymkode: b22f8...d78

Vi snakker ganske åpent om det :) så har fortalt han ting ..

Skrevet

Jeg "hjalp" en kompis med sin debut men nå skal det sies at det var seksuell kjemi der, ellers hadde jeg ikke gjort det.

Det viktigste er jo at han får teste ut ting i trygge omgivelser med en han stoler på og det er ganske greit å begynne med ting du gjør med han.

Det tar ikke så veldig lang tid før nervøsiteten gir seg akkurat.

Skrevet

Det jeg frykter mest er at jeg skal være litt "løs" der nede ettersom jeg har fått 2 barn ;) 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg frykter mest er at jeg skal være litt "løs" der nede ettersom jeg har fått 2 barn ;) 

Tror det er det siste du trenger å bekymre deg for😉 Syns det er pirrende hehe😋

Anonymkode: 76321...bb2

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det ikke er perfekt nedentil er jo bare deilig :)

Skrevet

Er vist bare å kjøre på da ;) blir sikkert veeldig klumsete sex men 😂

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er vist bare å kjøre på da ;) blir sikkert veeldig klumsete sex men 😂

Hadde sex med ei som var en god del eldre enn meg når jeg var 16. Kom fort inn i det for å si det sånn, og tok ikke lang tid før orgasmene kom hehe. Han kommer til å digge det. Vær leken å fortell han hva du liker og gjerne vis han et trikks eller to. Etter hvert vil han ikke klare å holde hendene unna deg hehe😉

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med ei som var en god del eldre enn meg når jeg var 16. Kom fort inn i det for å si det sånn, og tok ikke lang tid før orgasmene kom hehe. Han kommer til å digge det. Vær leken å fortell han hva du liker og gjerne vis han et trikks eller to. Etter hvert vil han ikke klare å holde hendene unna deg hehe😉

Jeg er litt eldre enn han ;) men jeg vil ikke det skal bli følelser inni bildet ;)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt eldre enn han ;) men jeg vil ikke det skal bli følelser inni bildet ;)

Hva slags aldre er det her?

Skrevet
5 minutter siden, Jacklost skrev:

Hva slags aldre er det her?

Han er 22 å jeg 25

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 22 å jeg 25

Ah. Det er jo ingenting, så og si samme alder :)

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, han kan være boytoyen din i lang tid😉 Skulle ønske det var meg hehe. Husker hvor spennende jeg syntes det var. Savner akkurat den følelsen. Husker jeg ble så imponert og kåt over den minste lille ting. Bare hun tok litt på seg så holdt jeg på å dø av kåthet:fnise:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, han kan være boytoyen din i lang tid😉 Skulle ønske det var meg hehe. Husker hvor spennende jeg syntes det var. Savner akkurat den følelsen. Husker jeg ble så imponert og kåt over den minste lille ting. Bare hun tok litt på seg så holdt jeg på å dø av kåthet:fnise:

Hehehe :P er vel det som er hans problem også stakkars å jeg frister å frister på snapp 😇

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe :P er vel det som er hans problem også stakkars å jeg frister å frister på snapp 😇

Tror han er rimelig desperat på deg hehe:fnise: Er nok mye kåthet som skal ut, så du får nok ikke ligge lenge i ro i senga fremover😁

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...