Gå til innhold

Hvor mye kan man forvente av en PT?

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Jeg har begynt med PT, da jeg trenger en saftig spark i rævva og motivasjon til å gjennoppta trening. Men; opplever at jeg ikke får svar på mailer jeg sender, og at PT'en er syk uten å gi beskjed dagen i forveien (var da syk allerede dager før så jeg måtte selv spørre kvelden før time, for så å få beskjed om at det ikke ble noe trening..) - begynner nå å lure på om det er jeg som har for høye forventinger eller om jeg har vært uheldig her.. ? Noen andre som har PT og kan dele deres erfaring eller noen som er PT og kan fortelle hva man kan forvente ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Høres ut som om du kanskje er en smule uheldig der - spesielt når PT'n ikke sier i fra ang sykdom. Når det kommer til å svare på mail vet jeg med meg selv at jeg kan være treig fordi det renner inn med mailer og meldinger, men man skal få svar. Jeg veit med meg selv at jeg setter veldig pris på en mase-mail eller melding om jeg har glemt å svare. Husk at vi er bare mennesker og sånne ting kan dessverre gå i glemmeboka.

Skrevet (endret)

Min svarer alltid raskt på meldinger og mail, sender meg stadig forslag til nye treningsøkter jeg kan gjøre på egenhånd, og minner meg på time hver uke selv om vi trener til fast tid. Har aldri vært syk, men antar jeg hadde fått beskjed siden alt annet er på stell ;) Synes det høres ut som om din oppfører seg rimelig uprofesjonelt. Man er bare mennesker, men dette er faktisk PT-ens jobb.

Endret av miore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...