Gjest synnelizz Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 kan man få d? medisin? (Da mener jeg ikke "slankepiller") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 16. november 2004 #2 Del Skrevet 16. november 2004 Får tak i mange forskjellige typer i sverige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #3 Del Skrevet 16. november 2004 høres ut som du sikter til lavt stoffskifte, og det er en sykdom! Da er trenger man medisin, men det er langt flere symptomer på dette enn lav forbrenning(vektøkning).. -Du kan øke forbrenningen ved å spise lite og ofte, drikke mye vann og mosjonere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. november 2004 #4 Del Skrevet 16. november 2004 Purple burn er supert. jeg gikk ned 1 klesstørrelse på 2 uker. er nå nede i min perfekte 36strl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. november 2004 #5 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg kjøpte eplecider-kapsler på helsekosten og de virket fint på forbrenningen min. Det gjelder bare å huske å ta dem da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 16. november 2004 #6 Del Skrevet 16. november 2004 Iskrem med banan i biter og et dryss med kanel. Kanel øker forbrenningen...eller stopper videre matlyst, samtidig smaker det godt og man blir faktisk mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naima Skrevet 16. november 2004 #7 Del Skrevet 16. november 2004 http://www.forskning.no/Artikler/2003/nove...r/1069764299.75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. november 2004 #8 Del Skrevet 17. november 2004 CLA øker jo i så måte ikke forbrenningen nødvendigvis, men fettet glir over til å bli muskler ikke å forakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 17. november 2004 #9 Del Skrevet 17. november 2004 Har hørt så mye forskjellig om purple burn jeg... Hva er det som er farlig med dem? Noen som har greie på efidrin-innholdige midler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. november 2004 #10 Del Skrevet 17. november 2004 inneholder de efidrin? hmm... skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 17. november 2004 #11 Del Skrevet 17. november 2004 inneholder de efidrin? hmm... skummelt Tror ikke purple burn inneholder det? Mener det kun inneholder gueranakoffein og ginseng. Pluss endel andre stoffer da som man ikke helt vet hva er :klø: Tror uansett ikke dette er den beste slankemåten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 17. november 2004 #12 Del Skrevet 17. november 2004 Har hørt så mye forskjellig om purple burn jeg... Hva er det som er farlig med dem? Noen som har greie på efidrin-innholdige midler? Er ikke helt sikker. Men jeg leste i vg tror jeg det var for en liten stund siden at det var en del stoffer i det som ikke var oppført bak på esken. Så da er man jo igjen ikke helt sikker på hva man putter i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 17. november 2004 #13 Del Skrevet 17. november 2004 Tror ikke purple burn inneholder det? Mener det kun inneholder gueranakoffein og ginseng. Pluss endel andre stoffer da som man ikke helt vet hva er :klø: Tror uansett ikke dette er den beste slankemåten! De inneholder både effedrin og koffein. Det er 18 års grense på de. Hadde de stående i over to mnd før jeg turte prøve de fordi jeg hadde lest så mye forskjellig om de, men tar de nå kombinert med Bailine og har ikke merket noe uvanlig som at jeg blir stresset/hyper eller hjerteklapp. Men alt med måte sier nå jeg.....Slutter på dagen hvis jeg merker noe ekkelt. Har gått ned fra 48 str til 42/44 på to mnd. 10 kilo og nesten 40 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 17. november 2004 #14 Del Skrevet 17. november 2004 Må man reise til sverige eller kan man bestille det via nettet? Noen som vet om det har noen innvirkning på epilepsi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 17. november 2004 #15 Del Skrevet 17. november 2004 Må man reise til sverige eller kan man bestille det via nettet? Noen som vet om det har noen innvirkning på epilepsi? Jeg har kjøpt de hos helsekosten v/ Rema 1000 i Svinesund. Vet ikke om du får bestllit de over nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. november 2004 #16 Del Skrevet 17. november 2004 Purple burn er supert. jeg gikk ned 1 klesstørrelse på 2 uker. er nå nede i min perfekte 36strl Både jeg og samboern har prøve purple burn... Han gikk ned 8kg på to mnd, mens jeg merket så og si ingen forandring i det hele tatt... Jeg merket heller ingen bivirkninger, mens sambo var kvalm og uvel den første uken... Jeg tar derimot eplecidereddik.. Har ikke gått ned i vekt, men det har hjulpet mye mot hard mage, og mener selv at jeg har fått mer energi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 17. november 2004 #17 Del Skrevet 17. november 2004 De inneholder både effedrin og koffein. Det er 18 års grense på de. Hadde de stående i over to mnd før jeg turte prøve de fordi jeg hadde lest så mye forskjellig om de, men tar de nå kombinert med Bailine og har ikke merket noe uvanlig som at jeg blir stresset/hyper eller hjerteklapp. Men alt med måte sier nå jeg.....Slutter på dagen hvis jeg merker noe ekkelt. Har gått ned fra 48 str til 42/44 på to mnd. 10 kilo og nesten 40 cm. Oi...det visste jeg ikke. :o Har brukt de selv og gikk ned fort i vekt. Har holdt meg der også. Men får litt nerver av dem noen ganger :-? Så har ikke brukt de på en stund. Men hva er bailine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå