Lauge Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Vet ikke helt om dette er riktig kategorisert men.. Min mor fyller år senere i høst. Jeg har ikke hatt et spesielt godt forhold til henne tidligere, men ønsker å gi henne noe fint i år i håp på at vi kanskje kan bli bedre venner i fremtiden. Jeg kom derfor til å tenke på denne barneboka som pleide å ligge hos mormor, som hun leste med meg da jeg var liten. Dette var en bok hun pleide selv å bli lest til da hun var liten selv. Tenkte at om jeg fant igjen den boka så ville det vært en perfekt gave til henne. Boka var en typisk barnebok med store og flotte tegninger. Trolig fra 60-tallet, kanskje tidlig 70-tall. Den handlet om en indianer (tror det var en indianerjente, men husker ikke helt) som skulle ut for å finne seg en hest. Hun lette overalt men kunne ikke finne noen. I bakgrunnen av alle bildene var det stadig vekk en hvit hest med brune flekker som fulgte etter henne, men som hun ikke så. Til slutt kommer denne hesten frem og hun blir så glad for å endelig ha fått seg hest. Husker det stod noe som "hun fant ingen hest, hesten fant henne!". Noen her som kanskje har litt god hukommelse og kan huske en slik bok? 🙊
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Yakari er kanskje ikke gammelt nok og vet ikke om den har historien med hesten, men e forsøk i allefall Anonymkode: c503d...cfc
Lauge Skrevet 15. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Yakari er kanskje ikke gammelt nok og vet ikke om den har historien med hesten, men e forsøk i allefall Anonymkode: c503d...cfc Yakari var det ikke nei. MEN da jeg søkte opp Yakari foreslo google Hiawatha, og dét var faktisk full jackpot. Der var navnet jeg lette etter! Så tusen, tusen takk!!! 🌸🌼💮❤
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Så bra:) Anonymkode: c503d...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå