Gå til innhold

personen du riner er ikke tilgjengelig eller har slått av telefonen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man får denne meldingen med en gang det ringer, altså at det bare ringer 1 x før meldingen kommer. Hvordan får man til en sånn beskjed på iphone?

Anonymkode: c2ca4...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel ikke noe med tlf å gjøre, men oppstår om man er utenfor dekning eller har slått av mobilen (evt i flymodus eller lignende). 

Tror det er telefonselskapet som har meldingen om de ikke får kontakt med mobilen, uavhengig av hvordan mobil man har.

Anonymkode: a35d5...2f4

• Liker 3
Skrevet

Eh... man slår AV telefonen? Da vil alle som prøver å ringe den, få den meldingen.

• Liker 3
Skrevet

åja ok.. så det betyr bare at telefonen er slått av?

Skrevet

personen du riner er ikke tilgjengelig eller har slått av telefonen.

Rettelse

personen griner og er ikke tilgjengelig eller har slått av telefonen.

Anonymkode: f3517...50c

Skrevet

Hvis det ringer ett ring, så avviser vedkommende deg. Kanskje hn er i møte eller kjører bil etc. Hvis det ikke ringer noen ring, men man får meldingen med en gang, så er tlf avslått, område utenfor dekning, flymodus etc. 

Anonymkode: 3d293...07c

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ringer ett ring, så avviser vedkommende deg. Kanskje hn er i møte eller kjører bil etc. Hvis det ikke ringer noen ring, men man får meldingen med en gang, så er tlf avslått, område utenfor dekning, flymodus etc. 

Anonymkode: 3d293...07c

Jeg også tenker vel det, men samtidig så vil man ikke kunne manuelt avvise noen, etter bare 1 ring uten at man omtrent sitter med fingeren klar på knappen og sitter med telefonen i hånden. Derfor lurer jeg på om det finnes en eller annen innstilling el modus som gjør at dette skjer?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også tenker vel det, men samtidig så vil man ikke kunne manuelt avvise noen, etter bare 1 ring uten at man omtrent sitter med fingeren klar på knappen og sitter med telefonen i hånden. Derfor lurer jeg på om det finnes en eller annen innstilling el modus som gjør at dette skjer?

Noen med bedrift kan stille inn slikt, feks på mine sider hos Telenor. At man kobler denne til kalender eller spesifikke tidspunkter. Da kobles samtalen opp, og blir så avvist. 

Anonymkode: 627e6...dee

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen med bedrift kan stille inn slikt, feks på mine sider hos Telenor. At man kobler denne til kalender eller spesifikke tidspunkter. Da kobles samtalen opp, og blir så avvist. 

Ok... ja det høres riktig ut.

Vet du om vedkommende også kan se hvem som har ringt?

Skrevet

Slått av, utenfor dekning eller du er blitt blokkert..

Anonymkode: b7878...4db

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok... ja det høres riktig ut.

Vet du om vedkommende også kan se hvem som har ringt?

Husker ikke, lenge siden jeg har brukt den funksjonen. Mener jeg stilte inn at samtalen skulle omdirigeres til sentralbordet. 

Skrevet

Jeg ble blokkert av en engang. Litt full og slikt, haha.. han hadde snakka med meg da, men skulle sove. Men når jeg ringte han dagen etter, og han ikke hadde av-blokkeret enda, så ringte det en gang, og så kom det at han hadde slått av tlf. Aldri skjedd meg mer enn denne gangen. 

Anonymkode: 56889...863

Skrevet

Du er nok blokkert 

Anonymkode: 884bf...c3d

Skrevet

Nei, jeg er ikke blokkert, fordi det ringte vanlig igjen senere i dag. Men jeg lurer på om han kan se at jeg har ringt når han har telefonen slik eller om det bare blir sånn som når noen ringer helt til de kommer til svareren og det bare står "tapt anrop".

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke blokkert, fordi det ringte vanlig igjen senere i dag. Men jeg lurer på om han kan se at jeg har ringt når han har telefonen slik eller om det bare blir sånn som når noen ringer helt til de kommer til svareren og det bare står "tapt anrop".

Tror han kan se det ja. Jeg får ihvertfall opp meld om hvem som har ringt hvis de kommer rett til svarer/avslått tlf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...