Frøken.stille Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg har nettopp sett ferdig serien, men jeg skjønte ikke hvorfor Neal Caffrey valgte å fake sin egen død?? Noen som har lyst og kan gi meg litt forståelse? skjønte ikke hvorfor han ville forlate Peter og Moz, og la de sørge sånn!
Faith- Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Begynner å bli lenge siden jeg så siste episode. Men fra hva jeg husker så lot Neal den containeren med "beviset" på at han var i livet stå igjen for at Moz og Peter skulle finne ut av det. Jeg fikk inntrykk av at FBI aldri ville latt han være helt fri, både fordi han trolig aldri ville klart å leve helt etter reglene, men også fordi hans ekspertise var en stor resurs for dem. Eneste mulighet for komplett frihet var egentlig å få alle andre til å tro at han var dø, inkludert Peter og Moz (for at det skulle virke overbevisende og at de ikke skulle bli misstenkt om noe gikk galt). Likevel så sørget han for at Peter fant ut av at han var i livet etterhvert. Det var jo ikke noe grunn til å la så mye bevis bli liggende igjen,om det ikke var for å gi et hint. Jeg tolket også dette kortet som Peter fant i containeren som at Moz allerede hadde vært der og funnet ut at Neal var i livet. Dette er bare hva jeg husker, men begynner som sagt å bli veldig lenge siden jeg så serien. 1
Frøken.stille Skrevet 15. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2016 10 timer siden, Faith- skrev: Begynner å bli lenge siden jeg så siste episode. Men fra hva jeg husker så lot Neal den containeren med "beviset" på at han var i livet stå igjen for at Moz og Peter skulle finne ut av det. Jeg fikk inntrykk av at FBI aldri ville latt han være helt fri, både fordi han trolig aldri ville klart å leve helt etter reglene, men også fordi hans ekspertise var en stor resurs for dem. Eneste mulighet for komplett frihet var egentlig å få alle andre til å tro at han var dø, inkludert Peter og Moz (for at det skulle virke overbevisende og at de ikke skulle bli misstenkt om noe gikk galt). Likevel så sørget han for at Peter fant ut av at han var i livet etterhvert. Det var jo ikke noe grunn til å la så mye bevis bli liggende igjen,om det ikke var for å gi et hint. Jeg tolket også dette kortet som Peter fant i containeren som at Moz allerede hadde vært der og funnet ut at Neal var i livet. Dette er bare hva jeg husker, men begynner som sagt å bli veldig lenge siden jeg så serien. Takk! ja kanskje det var derfor ja.. likte ikke slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå