Gå til innhold

Den nye treningskulturen i Norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke at det er sunnhetshysteriet (og så videre) som gjør at flere og flere trener, hardt. Jeg tror også feminismen har spilt sin (store!) rolle her. Damer skal være STERKE, gjerne sterkere enn menn, og de skal ligne på menn. De skal være så muskuløse som overhodet mulig. På grunn av feminismen. 

Så menn, når dere finner dere en treningsnarkoman av en kvinne, så støtter dere feminisme og tanken om at kvinner og menn skal bytte roller. Menn skal være pinglete, tynne, i pappaperm og bake terter, kvinner skal være trente, sterke og "mannen i huset", som vet hvor skapet skal stå. 

Anonymkode: 6d392...f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, man skulle jo kanskje tro det.

Inntil man kommer til studioet, der er det som regel fortsatt menn som tjener hardest på styrkebiten for å bygge styrke. 

Anonymkode: b4b6c...ac4

Skrevet

har gjennom alle år hatt samme mistanke som jeg fortsatt vil fortsette å holde fast på: majoriteten trener simpelt pga frykten for fett

Skrevet

Er ikke alt feminismens feil da?

Anonymkode: 4891f...682

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerer mer på den nye treningsmoten, hvor man har spreke farger på seg, bare for få år siden var de svarte, men nå er alt plutselig fargerikt. Hva som er lov når "alle andre" går med det samme.. Nordmenn er de kjedeligste på hele jordkloden, så ufattelig flokkdyr og stolt av det i tillegg.

Anonymkode: 1b96b...881

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...