Gå til innhold

Du som er blond, hva synes du om oker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten naturlig eller unaturlig blond.. hva synes du om fargen "oker"? Bruker du den fargen i klær eller tilbehør? 

Anonymkode: 64b4c...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hører nok til blant de fargene jeg ikke bruker.

Skrevet
1 minutt siden, Beach skrev:

Det hører nok til blant de fargene jeg ikke bruker.

Er det bare fordi du ikke "Liker" fargen, eller fordi den ikke passer deg og hudtonen din? 

Skrevet

Liker ikke fargen, kunne derfor ikke falt meg inn å bruke den.

Skrevet

Jeg har en hudtone som ser forferdelig ut i alle gulfarger. Det gjelder uansett hvilken farge jeg har på håret. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare fordi du ikke "Liker" fargen, eller fordi den ikke passer deg og hudtonen din? 

Mest sannsynlig #1, tror jeg hadde kledd fargen veldig bra. Men generelt er jeg ikke så stor fan av klær i gult/oransje/brunt, og ser også at lite av dette selges rundt omkring. Fargen i seg selv er fin, og det er sikkert noen som ville kledd den - brunette som blondine. :) 

Endret av Beach
Skrevet

Er blond og kler dermed ikke oker så veldig godt, men liker fargen og pleier å ha et skjerf evt. en skjorte til/under i f.eks vinrød eller mørk grønn dersom jeg har på meg en overdel i oker. Da blir jeg ikke så "blass".

Anonymkode: fe080...346

Skrevet

Jeg synes denne fargen best kler de som er mørk i håret - gjerne en dyp brunfarge. Det er en veldig pen høstfarge etter min mening. 

Anonymkode: 6088c...bf6

Skrevet

Det kler ikke meg i det hele tatt :laugh: Blond og bleik! 

Anonymkode: d43ae...a4c

Skrevet

Synes fargen kan være fin på de som passer det, helst de som har høsttone, dyp eller varm. Jeg hadde nok sett helt grufull ut i den fargen, dermed bruker jeg ikke den. Jeg kler overhodet ikke de høstfargene som oker, sennepsgul, oransje, brun osv. Ser ikke ut

Skrevet

Er blond og bruker fargen masse, får alltid høre at jeg kler den. 
Men jeg er ikkje platina blond. Har mer en gyllen blond som er ganske mørk. Og brune øyner.

Anonymkode: 92298...e91

Skrevet

Jeg ville sett helt grusom ut i den, tror det er tilnærmet den verste fargen jeg kunne brukt. Jeg er ikke særlig glad i gult heller, men den er kjempeflott på dem som kler slike farger. Det har ikke så mye med hårfarge å gjøre, både rødhårede, blonde og brunetter og sorthårede kan kle den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...