Aamu Skrevet 14. september 2016 #1 Del Skrevet 14. september 2016 Hvis du snakker med noen, som liksom skal "opplyse" deg om noe, som du vet godt fra før av.. noe fakta, f.eks hvor stor prosent vann kroppen består av, eller hva prisen på kaffe er på Coop.. bare sånne trivielle fakta.. Hva gjør du da? Later du som du ikke visste det? Jeg gjør visst det, tenkte på det fordi det skjedde i går og jeg følte meg skikkelig dum. "Åja, sier du det?"😅 Men så fremstår man jo noen ganger som uvitende også om man alltid skal "la seg belære". Og det kan jo fremstå som frekt dersom man sier: "det visste jeg jo!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Del Skrevet 14. september 2016 Pleier bare å si noe sånt som "ja, det har jeg hørt/sett og". Hvis personen er veldig irriterende og driver på slikt hele tide kan jeg finne på å svare "ja det er vel allmennkunnskap." Anonymkode: d78ea...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 14. september 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pleier bare å si noe sånt som "ja, det har jeg hørt/sett og". Hvis personen er veldig irriterende og driver på slikt hele tide kan jeg finne på å svare "ja det er vel allmennkunnskap." Anonymkode: d78ea...d6a Ja, det går jo an😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 14. september 2016 #4 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg tenker at den personen akkurat har fått vite eller skjønt det selv,for ellers er det ingen grunn til å ikke skjønne at det er allmennkunnskap. "Jeg vet",sier jeg bare i sånne situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå