AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg svømmer 3 ganger i uken. Det er noe jeg reagerer på og ikke synes passer seg i en fellesdusj eller garderobe. Det er noen som oppfører seg som de er i dusjen/ på badet hjemme alene. Jeg har faktisk sett noen tisse i dusjen! Da flyttet jeg meg lenger vekk. Tisse i dusjen er nasty. Jeg har også opplevd folk som ikke dusjer før de går uti selv om det står skilt om det i garderoben og i dusjen om det.Nesten gang jeg ser det, så sier jeg ifra! Angrer på jeg ikke sa ifra sist. Jeg har sett folk bytte ob/bind i garderoben og barbere underlivet i fellesdusjen. Så har vi jo de som skifter inne på do og okkuperer doen. Hva irriterer deg og hva er ikke greit? Anonymkode: 57ddb...756 3
Hattivatti Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 (endret) Jeg har heldigvis ikke sett så mye ille, men kan irritere meg veldig av de som breier seg skikkelig. Enkelte strør alle tingene sine utover en hel lang benk og driter i at der skal være plass til andre også. Jeg har flere ganger måtte dytte bort ting for å få plass og opplever ofte at den som eier tingene ser stygt på meg når jeg våger meg å røre tingene deres. Endret 14. september 2016 av The Silence 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Irriterer meg over de som synger i dusjen. Uting! Anonymkode: b0c01...277
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg over de som synger i dusjen. Uting! Anonymkode: b0c01...277 Har du opplevd det? Åh, da hadde jeg blitt invitert! Anonymkode: 57ddb...756 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Irritert * Anonymkode: 57ddb...756
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 At de fremdeles er kjønnssegregerte. Vi lever i 2016, ikke på 1800-tallet.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 10 minutter siden, Herr Heftig skrev: At de fremdeles er kjønnssegregerte. Vi lever i 2016, ikke på 1800-tallet. Jeg er ikke interessert i å se menn med stå i dusjen og de glor på meg. Så veldig glad det er mann og dame dusjer Anonymkode: 57ddb...756 28
marion Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Synes ikke det var greit når noen spurte meg om jeg kunne såpe/skrubbe ryggen deres. 10
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 Har ikke opplevd noe spesielt i svømmehallen, er kun disse som ikke dusjer før de går i bassenget. De står bare under dusjen nok til å våte ut badedrakten så går de. Ja, det irriterer meg stort, og vet at det er et problem, da de må klore vannet oftere/mer grunnet det er mer bakterier når folk ikke dusjer og vasker seg ordentlig med såpe. De henger store plakater i garderoben og i dusjene med tegning av en kropp, og røde rundinger ved under armene og skrittet at dette er viktig at man vasker. Forbaska egoer alså! Har hørt at folk forsvarer det med at de er rene, man dusjet hjemme. Ehh ja, jeg er heller ikke skitten, jeg har også dusjet hjemme for kort tid siden, men regler er regler! Anonymkode: 22d77...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke opplevd noe spesielt i svømmehallen, er kun disse som ikke dusjer før de går i bassenget. De står bare under dusjen nok til å våte ut badedrakten så går de. Ja, det irriterer meg stort, og vet at det er et problem, da de må klore vannet oftere/mer grunnet det er mer bakterier når folk ikke dusjer og vasker seg ordentlig med såpe. De henger store plakater i garderoben og i dusjene med tegning av en kropp, og røde rundinger ved under armene og skrittet at dette er viktig at man vasker. Forbaska egoer alså! Har hørt at folk forsvarer det med at de er rene, man dusjet hjemme. Ehh ja, jeg er heller ikke skitten, jeg har også dusjet hjemme for kort tid siden, men regler er regler! Anonymkode: 22d77...c4d Æsj ja.. Tenk de som ikke har tørket seg skikkelig bak etter de har bæsjet, og så hiver de seg i bassenget uten å dusje seg skikkelig. Når de ikke dusjer er det vel sannsynlig de heller ikke er så renslige etter å ha vært på toalettet. Anonymkode: b0c01...277
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 Omtrent det samme som TS. Barbering, og selvfølgelig tissing. Bytte bind og tampong kan man gå inn på do å gjøre. Også når det er eldre barn av motsatt kjønn i garderoben. Anonymkode: cec70...aa5 4
Gjest lizard queen Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 Synes det meste går fint, jeg, sånn bortsett fra åpenlyse ting som å tisse i dusjen. Eneste er hvis folk har skikkelig teselskap i dusjrommet, eller stirrer.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 2 timer siden, Herr Heftig skrev: At de fremdeles er kjønnssegregerte. Vi lever i 2016, ikke på 1800-tallet. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i å se menn med stå i dusjen og de glor på meg. Så veldig glad det er mann og dame dusjer Anonymkode: 57ddb...756 I Danmark er det ofte 3 garderober. Herre, dame og felles. Praktisk, da kan man bare velge det man foretrekker, Anonymkode: bcaa7...062 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: I Danmark er det ofte 3 garderober. Herre, dame og felles. Praktisk, da kan man bare velge det man foretrekker, Anonymkode: bcaa7...062 Det er definitivt et skritt i riktig retning, men kjønnssegregering er fremdeles noe vi burde få bukt med.
CherryBlossom90 Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 Folk som breier seg godt utover og tar mye plass. Jeg trener på ettermiddagen etter jobb og da er det mange i garderoben. Ærlig talt, ta hensyn og ikke gidder å okkuperer hele benken! Jeg dytter bort rotet til folk for å få plass! De som ikke dusjer før de går uti. Det er så ekkelt! Leser de ikke alle skiltene og tror det går greit siden de dusjet før de kom?! Tisse i dusjen har jeg aldri sett noen gjøre, men tenk at voksne mennesker gjør sånt i en fellesdusj? Wtf? Jeg har sett en eldre dame med full busk føne hårene med hårføneren i garderoben. Skifte ob og bind kan man gjøre på toalettet synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #16 Skrevet 14. september 2016 Jeg passer mine egne saker og følger ikke med på hva andre gjør. Dersom jeg må si noe likevel må det bli mennesker som glaner på andre og henger seg opp i hva de gjør i en så intim situasjon som skifting og dusjing er. Anonymkode: 1e770...32e 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #17 Skrevet 14. september 2016 Jeg synes ikke det er greit med fellesgarderober (menn og kvinner i en). De har det i fornøyelsesparken i området, og jeg synes det er en skikkelig uting. Jeg skjønner det er praktisk for barnefamilier (som vi også er), men jeg liker det ikke. Menn har også vist seg å være fryktelig grisete i garderoben, har sett mange nasty greier i sommer... Uten at jeg ønsker å utdype. Hadde jeg sett noen tisse i dusjen, ville jeg jammen sagt ifra. Samme gjelder å ikke dusje før bading. Og barbere seg! Usj. Anonymkode: 6fa13...f10 1
asterix Skrevet 14. september 2016 #18 Skrevet 14. september 2016 12 minutter siden, Herr Heftig skrev: Det er definitivt et skritt i riktig retning, men kjønnssegregering er fremdeles noe vi burde få bukt med. I Tyskland har de fellesdusjer og badstuer mange steder hvor det er påbudt å være naken. F.eks i spaavdelingen i Tropical-Islands, et gigantisk badeland utenfor Berlin må alle være nakne i badstuer, boblebad og dusjer. Det er veldig avslappet og naturlig, men opplevde en gang en gjeng mannfolk der som ikke hadde kledd av seg og var i fellesdusjen med shorts på og lo og hoiet og var veldig høylytte. Det var ubehagelig. Kan vel legge til at de ikke var tyske.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #19 Skrevet 14. september 2016 Jeg har ingen problem med nakenhet. Jeg svømmer jo med nudistforeningen. Men noen jeg sliter med i garderoben er de som sprayer seg ned. Først alt for mye parfyme. Ro ned på parfyme. Please!! Og så sprayer de håret før de føner det er syv lange og syv brede. Stakkars hår. Og så sprayer de faen meg håret igjen etterpå. Jeg er allergisk mot enkelte stoffer i noen parfymer og har fått ødelagt flere treningsøkter pga astmaanfall. Takk!! De ødelegger son egen helse og min med denne overdrevne sprayingen av alt mulig rart. BTW. Jeg bruker parfyme hver dag. En jeg tåler. Og ikke på spray og aldri mer enn et par dråper. Slik man skal. Anonymkode: b3946...bf2
Gjest Tigress Skrevet 15. september 2016 #20 Skrevet 15. september 2016 Eg irriterer meg berre over dei som ikkje vaskar seg skikkeleg før dei går uti bassenget. Men eg stussar veldig over dei som står i dusjen og vaskar seg, med badetøyet på... Då har ein liksom ikkje skjønt korleis ein vaskar seg, og det synest eg er ganske rart, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå