AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Ungen fikk masa seg til at jeg jeg lastet ned det jævla spillet, hater det allerede! Og hva skal jeg og kidden når skoledagen ? Kjøre rundt for å finne pokestop. Måtte bare!! Finnes det en jøvla oversikt hvor disse såkalte pokestopene er da? Anonymkode: db559...487 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Slutt å vær så negativ. Kjør til et område det finnes mange Pokestops dersom dere bor litt usentralt (ja, det finnes kart. Google det) og gå en fin tur med barnet ditt mens han jakter Pokemon. Kanskje kan dere ta med dere et av barnets venner også? At ungen kommer seg ut i frisk luft må da være hundre ganger bedre enn at han sitter inne og gamer. Anonymkode: 22e95...5c9 4
Millimani Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ungen fikk masa seg til at jeg jeg lastet ned det jævla spillet, hater det allerede! Og hva skal jeg og kidden når skoledagen ? Kjøre rundt for å finne pokestop. Måtte bare!! Finnes det en jøvla oversikt hvor disse såkalte pokestopene er da? Anonymkode: db559...487 Pokermoen 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 6 minutter siden, Millimani skrev: Pokermoen Hun mener pokemon Anonymkode: 2c1c8...370
Frøken888 Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Hvorfor kjøre rundt? Gå, rusle og prate sammen. Hvorfor ikke se på dette som noe positivt? Barnet ditt vil dele sin interesse med sin mamma og dere får tilbrakt tid sammen. Bare fordi du hater det så gjør ikke barnet ditt det. Alt skal ikke skje på de voksne sine premisser. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun mener pokemon Anonymkode: 2c1c8...370 Er det sånn det skrives ja! 😂😂takk Anonymkode: db559...487
Millimani Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun mener pokemon Anonymkode: 2c1c8...370 Skjønte jo det, men nå bare tok jeg en typisk undrende Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn det skrives ja! 😂😂takk Anonymkode: db559...487 Pokemon....ja husker mine kusiner var veldig opptatt av det, men det er mange år siden...da var det på tv, - "bor inni en ball".... Er kanskje "inspirert" av det programmet dette med pokemon go.... Ja bare vent, en dag blir det nok forbudt fordi det faktisk kan være "trafikkfarlig". Ja, det kan jo faktisk være trafikkfarlig! Så du skal se....dagen kan komme hvor politiet skriver ut bøter til dem som holder på sånn i trafikken
Angelheart2 Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Og jeg elsker Pokemon Go! Her i huset spiller vi sammen. Vi går rundt i byen sammen og det hender søndagsturene går med bil til en naboby, der det er flere pokestoper og gymmer. Jeg syns det er kjempeartig og en aktivitet hele familien har glede av. I tillegg har aldri poden vært så mye utendørs eller gått så mye i løpet av en sommer som han har i år. Velg å se det positive i spillet og engasjer deg sammen med "kidden", så skal du se du kanskje kommer til å få en fin opplevelse du også. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 9 minutter siden, Angelheart2 skrev: Og jeg elsker Pokemon Go! Her i huset spiller vi sammen. Vi går rundt i byen sammen og det hender søndagsturene går med bil til en naboby, der det er flere pokestoper og gymmer. Jeg syns det er kjempeartig og en aktivitet hele familien har glede av. I tillegg har aldri poden vært så mye utendørs eller gått så mye i løpet av en sommer som han har i år. Velg å se det positive i spillet og engasjer deg sammen med "kidden", så skal du se du kanskje kommer til å få en fin opplevelse du også. Skal prøve:) Anonymkode: db559...487 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 Jeg elsker det;) Mek går rundt i stedet for å kjøre da:) Anonymkode: 30763...230
Salka Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 GÅ, ikke kjør. Da får du dratt kidden ut på fottur uten sure miner og dere får begge mosjon. Må da være mye bedre det enn at han sitter inne og spiller. Dessuten får dere gjort noe sammen, er ikke det bra da? 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 Hater det jeg å! Men har ikke barn da. Så slipper det problemet. Anonymkode: 615be...1f7
Aamu Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ungen fikk masa seg til at jeg jeg lastet ned det jævla spillet, hater det allerede! Og hva skal jeg og kidden når skoledagen ? Kjøre rundt for å finne pokestop. Måtte bare!! Finnes det en jøvla oversikt hvor disse såkalte pokestopene er da? Anonymkode: db559...487
Sariou Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 Hadde barnet mitt bedt/spurt/forlangt å bli kjørt rundt for å lete etter Pokestop, hadde han blitt møtt med høy og hånlig latter. Heldigvis er det en absurd tanke selv for ham. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #16 Skrevet 14. september 2016 2 minutter siden, Sariou skrev: Hadde barnet mitt bedt/spurt/forlangt å bli kjørt rundt for å lete etter Pokestop, hadde han blitt møtt med høy og hånlig latter. Heldigvis er det en absurd tanke selv for ham. Men han må jo ha pokeballs for å fange krypende da. Og siden vi bor landlig til så må vi kjøre til nørmeste pokestop som ligger en mil unna... Anonymkode: db559...487
Sariou Skrevet 14. september 2016 #17 Skrevet 14. september 2016 Da hadde mitt barn fått beskjed om å sykle.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #18 Skrevet 14. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ungen fikk masa seg til at jeg jeg lastet ned det jævla spillet, hater det allerede! Og hva skal jeg og kidden når skoledagen ? Kjøre rundt for å finne pokestop. Måtte bare!! Finnes det en jøvla oversikt hvor disse såkalte pokestopene er da? Anonymkode: db559...487 Dersom snørr-ungen ønsker å fange pokemon, så kan han vel gå en tur selv? Hvorfor må du kjøre ungen rundt til enhver tid? Anonymkode: 70e2a...297
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #19 Skrevet 14. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ungen fikk masa seg til at jeg jeg lastet ned det jævla spillet, hater det allerede! Og hva skal jeg og kidden når skoledagen ? Kjøre rundt for å finne pokestop. Måtte bare!! Finnes det en jøvla oversikt hvor disse såkalte pokestopene er da? Anonymkode: db559...487 Det finnes oversikter, men med den tonen der får du google litt selv. Anonymkode: 43a04...eeb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #20 Skrevet 14. september 2016 Er dere engelske/amerikanske? Anonymkode: 56bad...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå