AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg bruker briller hver dag, og håret mitt legger seg i midtskill. Har i tillegg et arr foran "midt i" der skillen begynner som kommer fra av at jeg slo hodet og måtte sy. Der vokser det faktisk ikke hår. Har derfor skjult arret ved å lage sideskill, pluss at jeg har hørt midtskill kan se litt nerdete ut. Men nå er jeg lei. Jeg bruker en del tid hver dag for å få håret til å legge seg i sideskill. Tenkte nå at jeg kanskje bare skulle la skillen være som den er. Finnes det noe som gjør det enklere for håret å legge seg naturlig i sideskill? Anonymkode: ac8d0...455
*Pixie* Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Jo mer du har håret i sideskill, jo lettere blir det etterhvert. Hvis du føner håret sånn at det legger seg i sideskill så hjelper det.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Jeg gjør det, men må kanskje ha litt mer tålmodighet. :-) Anonymkode: ac8d0...455
Benny12 Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Når sant skal sies er det mer og mer "inn" å bruke midtskill framfor sideskill. Men kommer an på frisyren da! etter min smak. Har selv blondt, halvlangt hår som når meg rett nedenfor skuldrene. jeg kjører alltid midtskill dersom jeg har litt bølger eller krøller i håret, mens med stritt hår tar jeg det over i en penere sideskill. men uansett, så lenge du ser selvsikker ut så blir det meste attraktivt selvtillit er nøkkelen til så mangt!!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Hvorvidt det ser nerdete ut avhenger av hårtype, hårfarge og ansiktsform. Generelt sett er jo midtskill ganske inn for tiden, så det er jo ikke det dummeste hårskille man velger. Anonymkode: b717e...dce
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Hårfargen min er lysebrunt, ansiksformen er oval. :-) Og hårtype er mellomtykt og stritt, men med litt fall i. Anonymkode: ac8d0...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå