AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Drømte i natt at jeg mistet fortannen min, det ble ikke noe åpent der da du andre tennene tettet "gapet" igjen. Anonymkode: 6a499...5de
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Hadde vært litt lettere med flere drømmesymboler, men jeg gir det et åpent forsøk. Fremtenna kan være et symbol på hvordan du mener folk oppfatter deg. Det at du mister en tann kan peke på at du er redd for at andre skal se dine negative sider, men du smiler like fint, så det tyder på at du føler du har det noenlunde under kontroll likevel. Det kan også tyde på at du føler du mister deg selv (eller evt. den kunstige fasaden) feremfor andre, eller at du har deler av deg selv som du ikke vil at noen skal oppdage, men opplever dette som en minimalt problem, da du har flere gode egenskaper. Kan hende du har lav selvtillit, men jobber med det, eller føler at du egentlig ikke har noen grunn til å ha det. Anonymkode: 587f8...669
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Drømmer kan ofte trekke frem følelser man har hatt i våken tilstand, men ikke følt helt, eller ikke tatt til etterretning. Om du kjenner etter hva følelsen i drømmen var, kan du kanskje finne den følelsen i noe du har opplevd nylig, eller ikke så nylig. Anonymkode: de59d...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå