Pås Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg gikk opp ett par kilo i sommer (i tillegg til de fem som helst skulle vært borte før sommeren...), tenkte vel at når jeg begynte på hverdagen igjen skulle feriekiloene forsvinne. Nå er jeg på tredje uken med magert kosthold og mye mosjon, men ikke søren om kiloene forsvinner! De sitter som spikret! Jeg føler egentlig at jeg har tatt av litt, men skulle gjerne sett det på vekten også, alle vet jo at du følere deg slankere når du er litt sulten! Noen andre som har opplevd at det tar tid før den trege kroppen reagerer på mindre mat?
Pås Skrevet 14. september 2016 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2016 Bare meg som sliter med dette??
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Du må fortsette lengre enn i 3 uker. Kvinner vil også ha forskjellig vekt etter hvor de er i syklusen og derfor bør de veie seg til samme tid i syklus hver måned for å se om det er fremgang. Vet om flere som legger på seg 2 kilo med vann før menstruasjon f.eks. Anonymkode: d6b0d...e72
Pås Skrevet 14. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må fortsette lengre enn i 3 uker. Kvinner vil også ha forskjellig vekt etter hvor de er i syklusen og derfor bør de veie seg til samme tid i syklus hver måned for å se om det er fremgang. Vet om flere som legger på seg 2 kilo med vann før menstruasjon f.eks. Anonymkode: d6b0d...e72 Ok, da skal jeg holde ut en stund til! Har strengt tatt ikke noe valg, kan ikke fortsette å legge på meg 2 kilo hver sommer fremover uten å gjøre noe med det, takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå