Gå til innhold

Alt for kåt hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord: Menn får sex og kvinner gir sex, det er ikke noe som begge har det gøy med sammen. Victoriansk seksualmoral i 2016! Jeg er klar over at en del menn har den selvmotsigende innstillingen at de selv gjerne vil ha tilfeldig sex med drøssevis av kvinner, men når de skal ha seg en kjæreste vil de helst ha ei som ikke har hatt sex med så mange. Skal vi la disse mennene (og noen tilsvarende kvinner) styre våre liv?

For meg holder det lenge at en kvinne har hatt lyst på sex de gangene hun har hatt det, og at hun ikke har noen kjønnssykdommer.

Anonymkode: 82194...44b

Har du tenkt at det kanskje handler om mine verdier og lyster? Selv om jeg har lyst til å ha sex med en tilfeldig kar akkurst nå, har jeg også lyst til å ha få sexpartnere og ikke ha sex med han, og den siste lysten er sterkere enn den første. Akkurat som at jeg har lyst til å dra på ferie til Italia akkurat nå, men jeg har mer lyst til å fullføre studiet langsiktelig.

Jeg mener ikke at jeg gir menn sex, men det vil jo som oftest være en person som vil vente lenger, og da er det opp til den som vil vente lengst når man har sex. Og denne personen som vil vente lengst med sex er meg med samtlige menn jeg har møtt, noen dater jeg en stund, men finner ut at ikke var noe for meg likevel, en ble min kjæreste og samboer over 5 år  (det som nylig ble slutt), og en voldtok meg... Så jeg har ligget med to stk til sammen, og der får være mitt valg. At alle disse mennene jeg har møtt hadde hatt sex på første date om jeg ville også er jo ikke mitt problem, det betyr ikke at jeg gir dem sex når jeg er klar. Skjønner. :)

Og til slutt, for min del, jeg bryr meg ikke om årstallet vi er i, jeg liker mer tradisjonelle kjønnsroller, og jeg syntes ikke det sømmer seg for en jente å ligge rundt, det må jeg få lov til å mene.

---

Sånn, den tråden her ble veldig seriøs nå, var egentlig mer ment som en artig tråd, siden jeg føler helt latterlig for tiden, nesten så jeg ler av meg selv når jeg sikler over hver bidige mann jeg ser. :fnise: 

-TS :)

Anonymkode: 65f2f...043

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. Er skikkelig kåt nå jeg.. Sitter med stå pikk på jobben.. Lurer på om jeg skal prøve meg på en kollega :P

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt at det kanskje handler om mine verdier og lyster? Selv om jeg har lyst til å ha sex med en tilfeldig kar akkurst nå, har jeg også lyst til å ha få sexpartnere og ikke ha sex med han, og den siste lysten er sterkere enn den første. Akkurat som at jeg har lyst til å dra på ferie til Italia akkurat nå, men jeg har mer lyst til å fullføre studiet langsiktelig.

Jeg mener ikke at jeg gir menn sex, men det vil jo som oftest være en person som vil vente lenger, og da er det opp til den som vil vente lengst når man har sex. Og denne personen som vil vente lengst med sex er meg med samtlige menn jeg har møtt, noen dater jeg en stund, men finner ut at ikke var noe for meg likevel, en ble min kjæreste og samboer over 5 år  (det som nylig ble slutt), og en voldtok meg... Så jeg har ligget med to stk til sammen, og der får være mitt valg. At alle disse mennene jeg har møtt hadde hatt sex på første date om jeg ville også er jo ikke mitt problem, det betyr ikke at jeg gir dem sex når jeg er klar. Skjønner. :)

Og til slutt, for min del, jeg bryr meg ikke om årstallet vi er i, jeg liker mer tradisjonelle kjønnsroller, og jeg syntes ikke det sømmer seg for en jente å ligge rundt, det må jeg få lov til å mene.

---

Sånn, den tråden her ble veldig seriøs nå, var egentlig mer ment som en artig tråd, siden jeg føler helt latterlig for tiden, nesten så jeg ler av meg selv når jeg sikler over hver bidige mann jeg ser. :fnise: 

Om du avbryter studiene nå for å dra til Italia vil det sannsynligvis gjøre at du blir forsinket med et år, eller kanskje mister studieplassen for alt jeg vet. Om du har uforpliktende sex med en mann nå har ingenting å si i forhold til noe annet.

At du har blitt voldtatt er selvsagt forferdelig, men det er bra at du kan ha lyst på sex likevel.

Du mener altså at det er usømmelig for ei jente å ha uforpliktende sex. Mener du at det ikke er det for gutter? Så lenge det er snakk om heterofil sex, og de fleste er jo heterofile, trengs det ei jente for at en gutt skal kunne ha uforpliktende sex. At du ikke vil ha uforpliktende sex er nå så, men hva andre jenter velger å gjøre burde få være deres sak.

Jeg skjønte selvsagt at tråden var ment som en moro-sak, men jeg har alltid syntes det har vært merkelig med folk som nekter seg selv å ha sex uten noen spesiell grunn. Det kalles puritanisme, og har en lang historie. Jeg leste en gang en inskripsjon på veggen i en toalettbås: "Puritanerens første bud: Du kan gjøre hva du vil, så lenge du ikke nyter det".

• Liker 1
Skrevet
Den 14. september 2016 at 7.29, AnonymBruker skrev:

Seriøst, hva er galt med meg for tiden!! :bond:Jeg blir tent på alt tenkelig (og utenkelig) som overhode kan knyttes opp mot sex, føler meg som en 15 år gammel gutt liksom. I tillegg drømmer jeg om sex hele natten også...

Blir tent av at jeg selv spiser en banan fordi jeg får lyst til å suge noen, blir tent av menn som lukter godt samme hvordan de ser ut, holder på å dø i klasserommet siden jeg alltid sitter ved siden av samme fyr, klarer ikke konsentrere meg liksom, blir tent av at menn går forbi meg når det er trangt, spesielt om de legger hånden forsiktig på korsryggen for å lede meg litt til siden, blir kåt av å se en form som ligner på penis, blir tent av å se en politimann på gaten, blir tent av å se former som ligner på sex, blir tent av å sitte alene i en vogn på toget, blir tent bare en kjekk fyr rører ved meg, samme hvor uskyldig det er, blir tent av at en mann snakker litt strengt til meg. Og masse masse mer...

Sånn virkelig, det her begynner å bli skikkelig rart, har sluttet på p-piller, kan det være derfor? Var slik jeg var da jeg var 16 år og ikke begynt på prevensjon enda, er en jente på 24 nå, så kan jo ikke gå rundt å oppføre meg slik. :fnise: Er blitt singel for ikke alt for lenge siden også, så kanskje noe å gjøre med det. (Jeg har ikke sex utenfor forhold og uten følelser, så kan ikke få ut galskapen på den måten heller)

Sånn var jeg en periode også! Det var noen år etter at jeg hadde fått barn, så i 30-årene et sted. Bare jeg gikk forbi en fyr som viste litt av brysthårene tenkte jeg bare MMMMM! Selv folk jeg aldri ville gjort noe som helst med uansett om jeg var singel. Nå var jeg ikke singel, da, og hadde heldigvis en digg mann som bare lo av meg og sa "velkommen til menns verden"!

Jeg synes det bare var stas, er ikke sånn lenger, men det var gøy!

Kanskje det har med at du sluttet på pillene å gjøre, at hormonene vil legges seg i balanse igjen, akkurat som etter en fødsel, i mitt tilfelle? Aner ikke! Men nyt det! Det er SÅ mye bedre enn det motsatte problemet! Sexlyst er livslyst!

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

---

Jeg er enig med deg. Jeg ønsker heller ikke å ha flere sexpartnere i bagasjen... Eller ha sex jeg angrer på siden det ikke kan gjøres om på og gjort er gjort...Derfor venter jeg med å ha sex til jeg er i et trygt og stabilt forhold med en snill, god og omsorgsfull mann. Det er da sex er best.  Du har trygghet og du sparer deg for sykdommer, usunne bindinger og sår.:)

Anonymkode: 3ac18...31e

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

:ler:

Måtte le litt når jeg leste denne tråden og jeg kjenner meg godt igjen. Du har rett i at det kan bli mer intenst når man hopper av hormonprevensjon, men for min del har det vært sånn siden jeg ble tenåring med en ekstra "uutholdelig" topp i dagene rundt eggløsning. Det har fungert superb så lenge man er i forhold med døgnkontinuerlige muligheter, men etter at jeg ble singel er det rett og slett pinefullt. 😅 Du får prøve å glede deg over at du er kåt og de aller fleste menn setter jo stor pris på dette, så det eneste tipset jeg har er å gjøre en ekstra innsats på datingfronten og håpe at du finner en match raskt. :fnise:

Skrevet
3 timer siden, Jay skrev:

Uff.. Er skikkelig kåt nå jeg.. Sitter med stå pikk på jobben.. Lurer på om jeg skal prøve meg på en kollega :P

Gjør det:). Gjorde nettopp med en studie kollega. Fikk så innih orgasme så tror mange hørte når det gikk for meg:P

Anonymkode: 9d825...afd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det:). Gjorde nettopp med en studie kollega. Fikk så innih orgasme så tror mange hørte når det gikk for meg:P

Anonymkode: 9d825...afd

Nesten alle her er gift. Men får prøve 😜

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du avbryter studiene nå for å dra til Italia vil det sannsynligvis gjøre at du blir forsinket med et år, eller kanskje mister studieplassen for alt jeg vet. Om du har uforpliktende sex med en mann nå har ingenting å si i forhold til noe annet.

At du har blitt voldtatt er selvsagt forferdelig, men det er bra at du kan ha lyst på sex likevel.

Du mener altså at det er usømmelig for ei jente å ha uforpliktende sex. Mener du at det ikke er det for gutter? Så lenge det er snakk om heterofil sex, og de fleste er jo heterofile, trengs det ei jente for at en gutt skal kunne ha uforpliktende sex. At du ikke vil ha uforpliktende sex er nå så, men hva andre jenter velger å gjøre burde få være deres sak.

Jeg skjønte selvsagt at tråden var ment som en moro-sak, men jeg har alltid syntes det har vært merkelig med folk som nekter seg selv å ha sex uten noen spesiell grunn. Det kalles puritanisme, og har en lang historie. Jeg leste en gang en inskripsjon på veggen i en toalettbås: "Puritanerens første bud: Du kan gjøre hva du vil, så lenge du ikke nyter det".

Hva andre jenter gjør bryr jeg meg ikke om, men jeg syntes ikke at jenter skal ligge rundt, derfor gjør ikke JEG det. Tviler egentlig på at jeg hadde likt det, ja jeg liker sex og det hadde sikkert vært deilig, men sex en gang med en person høres utrolig kjedelig og dårlig ut, så da måtte jeg ha funnet meg en fuck friend. Og det er noe jeg absolutt ikke ville vært komfortabel med. Uansett så pleier jeg å ha sex minst hver dag i forholdet, så tilfeldig sex en sjelden gang hadde jeg ikke fått så mye ut av, utenom eventuelle kjønnssykdommer, følelser for en person som bare ville ha sex, mange sexpartnere og gått i mot mine egne verdier. :) Så jeg venter til jeg finner en fin mann jeg har lyst på forhold med. Jeg har aldri møtt noe annet enn positivitet fra menn, selv ikke på byen av menn som egebtligtt bare ville ha sex. Sammenligningen med Italia er forøvrig relevant, midlertidlig nytelse (sex), mot konsekvensene (jeg angrer, føler meg dårlig osv). 

Jeg ser ikke på det som at jeg gir sex til mannen, men når jeg kan være på et utested og kunne ha sex med så og si hvem jeg vil i rommet, så sier det seg jo selv at valget ligger hos meg, siden mannfolket sier ja uansett. :) Og jeg har ikke lyst til å ligge med en mann bare fordi jeg var den første som spurte han. 

Jeg nyter forøvrig livet mitt. ;) 

• Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Lette etter min egen tråd for en mnd siden og fant denne. 

Jeg sluttet med hormonspiral rett før jul, og har vært så utrolig KÅÅÅT etterpå. I perioder. Fantaserer om alle jeg møter, tenker på sex hele tiden. Kollegaer, fedre i barnehagen, naboer....huff. Siden sist jeg skrev har jeg brukt en app for å få oversikt over syklusen og ser at jeg har eggløsning i de periodene jeg er mest kåt. Så det er vel kroppen min som vil bli gravid da. Men det er jo helt uaktuelt, og jeg er gift med en mann der sexgnisten helt er borte. Så jeg lider😭 Må jeg lide slik hver måned fram til overgangsalderen eller hva 😩 

Anonymkode: 3eb98...aba

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 14.9.2016 den 10.20, Gjest Annetnavn_ skrev:

Hvis det er noen trøst- du er ikke alene... Jeg er 40 og har det akkurat likedan. Og ja, det slitsomt til tider, men det er også ganske fint. Vær glad du har lyst, det er mye bedre enn å ikke ha.

Så fint at du som er 40 er kåt hele tiden. Tror det er mye bra hormoner i fang når en er kåt. Kommer du mye da..?

Anonymkode: 2e083...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...