AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg begynner å bli lei av at hver gang jeg barberer meg nedentil, så får jeg inngrodde hår, og føler det er en god del av de også, jeg blir også vond å får da "kviser" eller hva jeg ska kalle det (hatt dette i flere år, hvertfall siden jeg begynte å barbere meg). Det er både ubehagelig og flaut, da jeg ikke vil partneren skal se dette, så jeg tør ikke la han se meg nedentil. Han har sakt han ikke bryr seg om jeg barberer meg eller ikke, men jeg er ikke helt komfortabel med å bare la det gro. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få en stopp på dette? Får også kvise-greiene" på lår (får på lår uansett om jeg barberer eller ikke) og legger innimellom, får det til og med i armhulene, så eg plaget med dette alle plasser jeg barberer meg. Håper virkelig jeg kan gjør noe, da det både er flaut å ubehagelig. Fikk nettopp flere under den ene armen, å da var det veldig vondt å ha bh og klær over, for hvis det var borti, så kjente jeg det veldig godt. Anonymkode: ae7ba...5ba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Du må få hjelp til å hanskes kroppspresset i samfunnet først. Etter det så stoler du nok på at Guds skaperverk ikke trenger så mye kosmetiske forandringer, og at det er noe vakkert med å være naturlig hårete nedentil. Det er greit å klippe det om det blir for langt hår, men det er jo hysteri som driver de fleste. Anonymkode: 3f7d0...e4b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Hun må da få velge selv hva hun vil gjøre. ts- hvor ofte barberer du? Jeg fant ut at hvis jeg barberer meg en gang i uken under lunket vann så får jeg ikke kviser og inngrodd hår. Har også slik after Shave gel (kjøpt på vita - liten flaske med grønn gel) som jeg har på etterpå noen ganger. Brenner som helvete, men har aldri hatt noen problemer. Det skulle hjelpe mot røde "nupper" (eller sånn derre razor burn) Anonymkode: 122da...f11
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun må da få velge selv hva hun vil gjøre. ts- hvor ofte barberer du? Jeg fant ut at hvis jeg barberer meg en gang i uken under lunket vann så får jeg ikke kviser og inngrodd hår. Har også slik after Shave gel (kjøpt på vita - liten flaske med grønn gel) som jeg har på etterpå noen ganger. Brenner som helvete, men har aldri hatt noen problemer. Det skulle hjelpe mot røde "nupper" (eller sånn derre razor burn) Anonymkode: 122da...f11 Som yngre var jeg besatt av å vær hårløs, så barberte for ofte, nå får det som regel 5-15 dager mellom hver gang jeg barberer, men er like plaget av det for det. Prøvd after Shave greier til ingen nytte da det ikke hjalp noe mot de inngrodde hårene som kan bli litt fæle. Å dusjer alltid i lunkent vann å holder meg ren å alt, så er nok bare jeg som er uheldig å reagerer så fælt på det 😶 TS Anonymkode: ae7ba...5ba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Skjer det om du vokser/epilerer også? Anonymkode: 02ac3...7da
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å bli lei av at hver gang jeg barberer meg nedentil, så får jeg inngrodde hår, og føler det er en god del av de også, jeg blir også vond å får da "kviser" eller hva jeg ska kalle det (hatt dette i flere år, hvertfall siden jeg begynte å barbere meg). Det er både ubehagelig og flaut, da jeg ikke vil partneren skal se dette, så jeg tør ikke la han se meg nedentil. Han har sakt han ikke bryr seg om jeg barberer meg eller ikke, men jeg er ikke helt komfortabel med å bare la det gro. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få en stopp på dette? Får også kvise-greiene" på lår (får på lår uansett om jeg barberer eller ikke) og legger innimellom, får det til og med i armhulene, så eg plaget med dette alle plasser jeg barberer meg. Håper virkelig jeg kan gjør noe, da det både er flaut å ubehagelig. Fikk nettopp flere under den ene armen, å da var det veldig vondt å ha bh og klær over, for hvis det var borti, så kjente jeg det veldig godt. Anonymkode: ae7ba...5ba Gå og snakk med legen din. Du vil få ett råd, nemlig å slutte å barbere. Du er i ferd med å lage deg et gigantisk problem om du ikke slutter å barbere. Anonymkode: ec795...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå