AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg har lyst til å begynne å sminke meg "profesjonelt", men er usikker på hva jeg trenger av børster og ulike produkter. Jeg har alltid brukt produkter fra gode merker som dior, lancome, YSL ol., men bruker "bare" foundation, løst pudder, solpudder, mascara og øyenbrynspenn. I det siste har jeg begynt å bruke mer leppestift og har virkelig lyst til å bli flink til å sminke meg. Tenker contour, baking og øyenbryn. Hva trenger jeg og hvordan gjør jeg det? Har prøvd det før, men det blir ikke bra.. Kom med tips og råd om hva jeg trenger, men ønsker ikke spesifikke råd om hvilke type merke osv., med mindre det er veeeldig gode produkter/must. hva bruker du? Anonymkode: e71e5...7f5
koko458 Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Da trenger du et translusent pudder, brynspenn og et contor pudder? vanskelig å anbefale noe uten å nevne merker ... Selv bruker jeg mye forskjellig men, primer, foundation, concealer, setting pudder, bronzer/contor, highlighter, blush, øyenskygge, mascara, brynspenn og setting spray .
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Hvis du vil bli flink til å sminke deg, så vil jeg anbefale å begynne å se tutorials på YouTube Det har jeg lært masse av. Anonymkode: a28b6...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå