allesote Skrevet 14. september 2016 #61 Skrevet 14. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Får opp at situasjonen din nå er åpen, at flere muligheter byr seg, og det er ennå usikkert hvilken retning du velger. Rundt juletider er ting mer avklart, og du er trygg på hvor veien går videre. Denne julen vil komme til å bety spesielt mye for deg. Anonymkode: 8d94d...a17 Tusen takk 1
Gjest Beatbox Skrevet 14. september 2016 #63 Skrevet 14. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ditt nye hjem jeg så og fikk koselige vibber av! Får det veldig klart og tydelig opp, det vil ordne seg! Anonymkode: 8d94d...a17 Høres veldig bra ut En riktig fin dag ønskes deg og takk for at du tok deg tid til å besvare denne også
Tigerstaden Skrevet 14. september 2016 #64 Skrevet 14. september 2016 Kommer jeg til å finne kjærligheten snart?
mittnavn Skrevet 14. september 2016 #65 Skrevet 14. september 2016 Vil jeg komme til å finne meg til rette og få det veldig bra i den nye byen jeg bor i nå? Vil jeg snart finne en gutt jeg liker som også liker meg?
Snowhite Skrevet 15. september 2016 #66 Skrevet 15. september 2016 Skrev t deg i går. Håper du rekker å spå meg:)
Gjest Nori Skrevet 15. september 2016 #67 Skrevet 15. september 2016 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Nori, mod
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #68 Skrevet 16. september 2016 Den 15.09.2016 at 19.30, Nori skrev: Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Nori, mod Takk, det var veldig fint med litt moderering! Hadde selv lyst til å rapportere, da jeg syntes at avsporingene kuppet tråden helt etter hvert. Gjorde det ikke, da jeg var usikker på hvor grensen på hva som er ok å rapportere. Jeg trakk meg i stedet ut av tråden. Takk igjen for modereringsjobben, nå fikk jeg mer energi til å gi flere svar i tråden! Anonymkode: 8d94d...a17
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #69 Skrevet 17. september 2016 @Arabella Du er i en situasjon der du føler det er ganske krevende å være. Det er viktig at du tenker før du handler. Får opp at rettferdighet vil skje, og at du vil bli tilfreds over situasjonen! Akkurat nå føler jeg at du er inne i en periode der det er tiden for å ta en pause fra all tenkingen, det er er nødvendig for deg nå, for at du skal kunne riste av deg gamle energier som setter deg fast i et mønster, slik at du lettere kan bevege deg videre framover!! Får følelsen av at du er overbelastet for tiden, mye emosjonelt tynger deg. Det er viktig at du tar deg tid til å pleie deg selv, og gi slipp på dine bekymringer, små som store. Du driver deg selv for hardt. Du er anstrenger deg for mye med ting du gjør, og kroppen din blir sliten av dette, selv om du ikke alltid registrerer det selv. Du må gi slipp på det du kanskje nå føler for byrder, da vil ting løse seg enkelt av seg selv. Jeg ser sosiale og festlige anledninger for deg. Ser mye glede, du er full av liv og finner tilbake til ditt gamle sprudlende jeg! En situasjon beveger seg framover, og du er på vei til å nå ditt mål! Det er en stor endring på vei i livet ditt. Den vil være veldig positiv for deg! Får opp din sterke viljestyrke, og med din positivitet, lykkes du det du ønsker. Du er bevisst på hva du ønsker, og dette taler godt til din fordel. Du må som sagt bare prøve å gi slipp på bekymringene rundt dette. Du vil møte en som er veldig flink med ord, personen er veldig smart, rettferdig, fornuftig, og ikke minst logisk. Har fine etiske verdier også. Dette er en person som også vet hva vil, og hvordan han uttrykke dette. Akkurat når det gjelder kjærlighetslivet, føler vedkommende at det er vanskelig å uttrykke følelser. På grunn av dette, kan vedkommende oppfattes som en som er litt uforstående, og kanskje litt vanskelig. Tross dette, så føler du at dette er en følsom person. Ser en ny start for deg, som innebærer forelskelse. Du er litt skeptisk pga tidligere hjertesorg, du kan fortsatt kjenne på sviket. Det er så lett for meg å be deg om å gi slipp på dette, jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det er nødvendig for å gå fremover og ut fra den stagnerende plassen du befinner deg litt i nå. Får opp at du kjenner på tap, at du føler at på flere arenaer, både jobbmessig og med relasjoner med andre mennesker, at det både kunne og burde vært annerledes. Hele deg blir påvirket av dette, derfor er det så viktig at du nå starter med å ta vare på deg selv. At du får nok hvile, og gjør positive ting. Mener ikke bare å ligge rett ut, selv om du kunne ha godt av det også. Men aktiviteter som gir deg litt tankefri. En type meditasjon hadde gjort deg godt, du kan selv finne din metode for dette! Det trenger ikke være spesielt guidet, du må bare finne roen i en aktivitet du gjør. Enten det er lesning i en bok, et bad, stell av planter, eller en hobby. Det kan også være trening eller mer fysisk sort. Det er du som må kjenne på de aktiviteter som gir deg tankefri og energi! Du har så enormt mye å gi og bidra med, og andre rundt deg skjønner ikke helt «problemet» ditt, da de oppfatter deg helt annerledes enn du selv føler akkurat nå! Det kan føles ganske frustrerende for deg, men husk at i det store og hele er dette noe positivt. Veien til det positive er lettere og kortere, enn om det hadde oset utfra deg til omverdenen hva du noen gang føler, at frustrasjonen din hadde syntes godt for andre. En positiv endring for deg og livet ditt er rett rundt hjørnet! Får opp denne forelskelsen sterkt igjen her. Det er en fin og spesiell person vil snart dukke opp for deg. Dette er noen du virkelig liker, og som møter deg på det plan du er! Du vil føle at dette var det virkelig verdt og vente på, og et nytt og fantastisk kapittel i ditt liv starter! Du får endelig som fortjent, og det er det bare å ta inn og nyte! J Anonymkode: 8d94d...a17 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #70 Skrevet 17. september 2016 @Foxyyyyyy Får opp at halssmykket ditt er nedi en lomme med glidelås, helt tett nede i langs kanten av sømmen. Du har sjekket der før, men ikke sett det, fordi du ikke har utvidet den nederste kanten langs ved sømmen. Det er en mørk farge i denne lommen, føler mørk blå, men kan også være svart. Lommen er i en slags veske eller bag, men er i en mindre lomme, merk; ikke hovedrommet. Anonymkode: 8d94d...a17
Eustoma Skrevet 17. september 2016 #71 Skrevet 17. september 2016 Hvordan ser det ut for meg fremover?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #72 Skrevet 17. september 2016 @Tuttelitu Ja, får opp at denne konflikten ser ut til å ordne seg! Anonymkode: 8d94d...a17
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #73 Skrevet 17. september 2016 @mor til tre Jobbsituasjonen pr nå: jeg føler veldig sterke energier fra deg, og følelsen av at du jobber hele tiden med noe, omtrent natt som dag. Følelse av konstant jobbing, men ikke jobbing, og følelsen av å være sliten av all jobbingen. Får opp at det er veldig personlig rettet, men får ikke opp et spesielt yrke. Går ikke spesifikt inn på helse. Kjenner positivitet og glede framover. Ser feiring av noe bra i livet! Anonymkode: 8d94d...a17
Arabella Skrevet 17. september 2016 #74 Skrevet 17. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: @Arabella Du er i en situasjon der du føler det er ganske krevende å være. Det er viktig at du tenker før du handler. Får opp at rettferdighet vil skje, og at du vil bli tilfreds over situasjonen! Akkurat nå føler jeg at du er inne i en periode der det er tiden for å ta en pause fra all tenkingen, det er er nødvendig for deg nå, for at du skal kunne riste av deg gamle energier som setter deg fast i et mønster, slik at du lettere kan bevege deg videre framover!! Får følelsen av at du er overbelastet for tiden, mye emosjonelt tynger deg. Det er viktig at du tar deg tid til å pleie deg selv, og gi slipp på dine bekymringer, små som store. Du driver deg selv for hardt. Du er anstrenger deg for mye med ting du gjør, og kroppen din blir sliten av dette, selv om du ikke alltid registrerer det selv. Du må gi slipp på det du kanskje nå føler for byrder, da vil ting løse seg enkelt av seg selv. Jeg ser sosiale og festlige anledninger for deg. Ser mye glede, du er full av liv og finner tilbake til ditt gamle sprudlende jeg! En situasjon beveger seg framover, og du er på vei til å nå ditt mål! Det er en stor endring på vei i livet ditt. Den vil være veldig positiv for deg! Får opp din sterke viljestyrke, og med din positivitet, lykkes du det du ønsker. Du er bevisst på hva du ønsker, og dette taler godt til din fordel. Du må som sagt bare prøve å gi slipp på bekymringene rundt dette. Du vil møte en som er veldig flink med ord, personen er veldig smart, rettferdig, fornuftig, og ikke minst logisk. Har fine etiske verdier også. Dette er en person som også vet hva vil, og hvordan han uttrykke dette. Akkurat når det gjelder kjærlighetslivet, føler vedkommende at det er vanskelig å uttrykke følelser. På grunn av dette, kan vedkommende oppfattes som en som er litt uforstående, og kanskje litt vanskelig. Tross dette, så føler du at dette er en følsom person. Ser en ny start for deg, som innebærer forelskelse. Du er litt skeptisk pga tidligere hjertesorg, du kan fortsatt kjenne på sviket. Det er så lett for meg å be deg om å gi slipp på dette, jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det er nødvendig for å gå fremover og ut fra den stagnerende plassen du befinner deg litt i nå. Får opp at du kjenner på tap, at du føler at på flere arenaer, både jobbmessig og med relasjoner med andre mennesker, at det både kunne og burde vært annerledes. Hele deg blir påvirket av dette, derfor er det så viktig at du nå starter med å ta vare på deg selv. At du får nok hvile, og gjør positive ting. Mener ikke bare å ligge rett ut, selv om du kunne ha godt av det også. Men aktiviteter som gir deg litt tankefri. En type meditasjon hadde gjort deg godt, du kan selv finne din metode for dette! Det trenger ikke være spesielt guidet, du må bare finne roen i en aktivitet du gjør. Enten det er lesning i en bok, et bad, stell av planter, eller en hobby. Det kan også være trening eller mer fysisk sort. Det er du som må kjenne på de aktiviteter som gir deg tankefri og energi! Du har så enormt mye å gi og bidra med, og andre rundt deg skjønner ikke helt «problemet» ditt, da de oppfatter deg helt annerledes enn du selv føler akkurat nå! Det kan føles ganske frustrerende for deg, men husk at i det store og hele er dette noe positivt. Veien til det positive er lettere og kortere, enn om det hadde oset utfra deg til omverdenen hva du noen gang føler, at frustrasjonen din hadde syntes godt for andre. En positiv endring for deg og livet ditt er rett rundt hjørnet! Får opp denne forelskelsen sterkt igjen her. Det er en fin og spesiell person vil snart dukke opp for deg. Dette er noen du virkelig liker, og som møter deg på det plan du er! Du vil føle at dette var det virkelig verdt og vente på, og et nytt og fantastisk kapittel i ditt liv starter! Du får endelig som fortjent, og det er det bare å ta inn og nyte! J Anonymkode: 8d94d...a17 Tusen takk for grundig analyse. Den treffer på mange punkter, det er nesten skummelt. Hvis jeg hadde visst hvem du var, ville jeg skrevet pm til deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå