Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
41 minutter siden, Beatbox skrev:

Hei, vil jeg flytte herifra innen 1 år? Har det ikke bra og er stucked pga økonomien..

Ja, det får jeg opp at du gjør! :) Føler det kan skje raskere enn et år, får opp jul som stikkord. Av praktiske årsaker rundt noe, føler jeg at det er på andre siden av jul, altså etter julen. Får koselige vibber av ditt hjem, veldig fint. Ser du gestikulerer ut med armene, -her bor jeg! Det er ikke så romslig som du opprinnelig kunne ønske, men likevel ikke trangt på noen måte, er godt passe til deg og ditt. Hjemmet gjenspeiler deg godt, og du er godt fornøyd, for du smiler bredt og er tilfreds! :) 

Anonymkode: 8d94d...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er sørgelig om du ikke vet de tingene selv! ;) 

Dette er ingen tråd om testing av trådstarter, men derimot en spåtråd som er ment for å kanskje kunne hjelpe noen! ;) 

Jeg får opp at du selv har høyere tanker om din egen humor, enn det omverdenen har. ;) Får opp at du i enkelte situasjoner prøver litt for hardt, og det oppfattes som litt anstrengt av flere. Vær deg selv, da er du veldig likende. Du er god nok som du er! :) 

Så du vet ingenting? Alt du sier er generelle uttalelser, som mer eller mindre gjelder alle mennesker. Skal du spå i fremtiden, så må du komme med noe helt spesifikt, som du på ingen måte kunne vite på forhånd.

Til din informasjon så er jeg meg selv, hvem ellers skulle jeg være?

Jeg har ikke et sekund forsøkt å være morsom. Du kommer med store påstander, jeg spør deg bare om å underbygge påstandene dine på en sakelig måte. Om du genuint tror du er klarsynt, eller du er som de aller, aller fleste "klarsynte" er en bevisst svindler, spiller ingen rolle.

Hvor mener du opplysningene dine om fremtiden kommer fra? og hvorfor får du bare opp generelle ting som kan passe de fleste?

Anonymkode: 731d9...10f

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det får jeg opp at du gjør! :) Føler det kan skje raskere enn et år, får opp jul som stikkord. Av praktiske årsaker rundt noe, føler jeg at det er på andre siden av jul, altså etter julen. Får koselige vibber av ditt hjem, veldig fint. Ser du gestikulerer ut med armene, -her bor jeg! Det er ikke så romslig som du opprinnelig kunne ønske, men likevel ikke trangt på noen måte, er godt passe til deg og ditt. Hjemmet gjenspeiler deg godt, og du er godt fornøyd, for du smiler bredt og er tilfreds! :) 

Spot on! Det er veldig god energi her jeg bor nå men.. Er det mitt *nye* hjem du får koselige vibber av? Men jeg skjønner ikke hvordan det skal løse seg økonomisk.....Uansett, tusen hjertelig takk for svar :) :blomst:

Endret av Beatbox
Skrevet (endret)

For at livet mitt skal bli komplett og jeg skal kunne slå meg litt til ro(ikke med giftemål, barn osv, men finne "mitt sted" og trives), er det en sak som må ordne seg. Gjør det det, blir jeg "evig lykkelig" og kan slippe alt stress som har hopet seg opp. :) Vil det ordne seg, og vil det ordne seg før det er gått ett år?

Jeg har møtt mange fine menn som har vært veldig glade i meg, men pga. ulike situasjoner har det ikke blitt noe varig. Mye pga. distanse, noe jeg ikke ønsker. Vil jeg treffe en potensiell kjæreste i løpet av de neste to årene? Ikke bare en hvem som helst, men en som føles som den rette? Hvis ja, er dette en person jeg allerede har kjennskap til?

Kjøper jeg leilighet neste år?

Han som jeg har møtt noe sporadisk de siste 8-9 månedene - liker han meg?

🤗

Endret av Beach
Skrevet (endret)

For en artig tråd :lol: Kommer ting til å gå seg til for meg i nærmeste framtid? Da tenker jeg både på ambisjonene mine innen det profesjonelle, det sosiale livet mitt, samt kjærlighetslivet mitt.

Endret av vkt
Skrevet
53 minutter siden, Kim skrev:

Dette er vel så generelt som det kan bli, de fleste flyr, eller har en kobling til det, da det er en vanlig måte å reise på.

"Noe positivt rundt fly" Du kunne like så godt sagt: Noe positivt rundt melk eller kino.

[youtube]

Å fly er en vanlig måte å reise på ja! Det kunne passet på hvem som helst, men nå spådde jeg ikke hvem som helst. Det kom opp tydelig på vedkommende jeg spådde. Og merk; det kom ikke opp på de andre jeg spådde. Og det kunne overhode ikke passet på meg for eksempel, da jeg aldri flyr. Å reise gjør vel de fleste innimellom, men for eksempel ikke alle har en reise på vent rett rundt hjørnet, og som innebærer fly. Om det nå var det flyet symboliserte. ;) Mitt syn kan definitivt ikke sammenliknes med noe positivt rundt melk eller kino. Takk for at du nå rydder deg selv ut av tråden, da det ikke virker som du respekterer meg som ts eller trådens hensikt! ;) 

• Liker 1
Skrevet

Kommer jeg til å finne kjærligheten snart?

Skrevet

Har rotet bort nøklene til hytta. Ligger de i kjelleren, 1. etasje eller 2.etasje i huset mitt?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spår så mange det er tid og rom for i løpet av denne natten. :) Spår kun de med nick.

Kan ikke love å spå alle, det kommer an på hvordan vakten utarter seg! Spår de jeg rekker. Blir det mange som melder seg, og jeg ser at jeg ikke rekker alle, trekker jeg ut tilfeldige som får svar.

Etter denne natten, er det ingen vits å melde seg på for spørsmål. Jeg oppretter ny tråd når neste mulighet byr seg! ;) 

Vil det bli noe mer med han jeg er glad i nå? Vil han ta kontakt med meg igjen?

Vil jeg noen gang få en kjæreste igjen?

Skrevet

Kjærlighet, og er en av de jeg har i tankene bra for meg? Eventuelt et nytt forhold? 

Ha en fin vakt :)

Gjest Foxyyyyyy
Skrevet

Elsker Stian meg? Er jeg frisk? Hva slags jobb får jeg?

Gjest Foxyyyyyy
Skrevet

Hvor er halssmykket mitt som jeg tok av meg når jeg skulle føde mitt første barn?

Skrevet

Skal jeg gå tilbake til eksen eller velge min første eller andre  nye flamme? Eventuelt en tredje som jeg ikke har møtt enda?

Anonymkode: 2d9d9...b1d

Skrevet (endret)

Vil min forrige "kjæreste" kontake meg igjen? Og vil vi bli sammen igjen i fremtiden? Lurer også på om jeg har valgt riktig studie. Skal flytte til et annet land på fredag og er spent og nervøs for fremtiden... Tusen takk for at du tar deg tid til å spå, det setter jeg utrolig stor pris på :)

Endret av Hannahel
Skrevet
1 time siden, Beatbox skrev:

Spot on! Det er veldig god energi her jeg bor nå men.. Er det mitt *nye* hjem du får koselige vibber av? Men jeg skjønner ikke hvordan det skal løse seg økonomisk.....Uansett, tusen hjertelig takk for svar :) :blomst:

Det var ditt nye hjem jeg så og fikk koselige vibber av! :) Får det veldig klart og tydelig opp, det vil ordne seg! :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får opp ja på begge spørsmålene. Nydelige barn. En ny start i forbindelse med dette. Får opp et fly. Kan være noe med fly som er sentralt for dere, en reise som venter? Fly hobby, eller flyver. Får ikke helt tak i hva, men fly kommer sterkt opp, noe positivt rundt et fly. :) 

Takk for svar :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vil gjerne bli spådd.

Kommer jeg til å bli sammen med han jeg elsker? Og når vil dette skje? 

Kommer jeg til å få et bra liv?

Kommer jeg til å få barn? 

På forhånd Takk:)

Endret av Snowhite
Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Jeg har spurt deg tidligere, men forsvant sikkert i mengden. Først, er det min skjebne å leve mitt liv alene, som jeg har gjort i mange år nå, uten en god manns kjærlighet og omsorg? Dernest, hvordan skal jeg få økonomien på fote igjen pga. mange utgifter og delvis uforutsette situasjoner? Takk på forhånd for svar, gjerne på PM. :)

Jeg skal se på deg, i dybden. Det tar litt tid, så jeg svarer deg senere, prøver i morgen, dvs etter denne natten, ut på dagen. Det er ikke helt sikkert at jeg klarer å få gitt deg svar i morgen. Da får du svar i løpet av fredag! :) 

Skrevet
3 timer siden, Nattsvart skrev:

Håper du får muligheten til å spå meg :)

hvilket kjønn bærer jeg på? Og når føder jeg? (Har 10 uker igjen cirka)

Fikk opp rosa sløyfe. Og fikk opp ca to uker. Føler det er to uker før termin.

Skrevet (endret)

Håper du får muligheten til å spå meg også 

fød. 18.11.86

mann

fødested. haugesund sykehus

stjernetegn. skorpion

Endret av 1122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...