Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:klem:

Anonymkode: 5a830...ff4

Tusen takk...trengte den nå...:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser livet mitt ut om fem år ift jobb, familie og bosted?

Skrevet
9 minutter siden, Salka skrev:

Vil ting bli litt bedre for meg? 

Ja! :) Denne høsten blir en veldig fin høst. Du vil møte på personer som vil få stor betydning for videre fremover. Du kommer i en uventet situasjon, som vil være positiv for deg. Du vil føle deg tilfreds etter dette. Ser et er et slags møte eller treff, noen der som får deg til å tenke nytt om flere ting. :) 

Anonymkode: 8d94d...a17

Skrevet

Håper du får muligheten til å spå meg :)

hvilket kjønn bærer jeg på? Og når føder jeg? (Har 10 uker igjen cirka)

Skrevet

Jeg ble forbannet på han jeg er med og sa masse kjipe ting.

Han ble lei seg og rasende og sa han aldri ville se meg igjen og blokkerte meg overralt. 

Nå er jeg gravid og får ikke engang sagt i fra at jeg er det. Kommer han tilbake og ordner dette seg?

Anonymkode: dd320...647

Skrevet (endret)

Ja,takk.Hvordan ser jobbsituasjon min ut fremover?Hvordan blir helsen min ?

Endret av mor til tre
Skrevet

Hei :) 
Ønsker du kunne se på en situasjon med noen som nylig har ringt til meg og ønsker kontakt, hva som er greia med det. Hva de vil og hva som er i det for meg for å si det slik. Takk.

Skrevet (endret)

lurer generelt på kjærlighetslivet og utdanning, er jeg på rett utdanning?

Endret av uret
Skrevet

Hei :)

Hvordan vil 2017 bli for meg på de vanlige frontene? (Kjærlighet, vennskap, skole, jobb osv)

Skrevet (endret)

Jeg har spurt deg tidligere, men forsvant sikkert i mengden. Først, er det min skjebne å leve mitt liv alene, som jeg har gjort i mange år nå, uten en god manns kjærlighet og omsorg? Dernest, hvordan skal jeg få økonomien på fote igjen pga. mange utgifter og delvis uforutsette situasjoner? Takk på forhånd for svar, gjerne på PM. :)

Endret av Arabella
Skrevet
15 minutter siden, Kim skrev:

Hva er kontonummeret på bankkortet mitt?

Hvilken farge er det på pcen min?

Hva ser jeg på tv nå?

Hva er min favorittsjokolade?

Hva er det siste jeg spiste?

Syns det er sørgelig om du ikke vet de tingene selv! ;) 

Dette er ingen tråd om testing av trådstarter, men derimot en spåtråd som er ment for å kanskje kunne hjelpe noen! ;) 

Jeg får opp at du selv har høyere tanker om din egen humor, enn det omverdenen har. ;) Får opp at du i enkelte situasjoner prøver litt for hardt, og det oppfattes som litt anstrengt av flere. Vær deg selv, da er du veldig likende. Du er god nok som du er! :) 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, acetosella skrev:

Hvordan vil livet mitt utarte seg videre fremover?

Får opp at situasjonen din nå er åpen, at flere muligheter byr seg, og det er ennå usikkert hvilken retning du velger. Rundt juletider er ting mer avklart, og du er trygg på hvor veien går videre. Denne julen vil komme til å bety spesielt mye for deg. :) 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spår så mange det er tid og rom for i løpet av denne natten. :) Spår kun de med nick.

Kan ikke love å spå alle, det kommer an på hvordan vakten utarter seg! Spår de jeg rekker. Blir det mange som melder seg, og jeg ser at jeg ikke rekker alle, trekker jeg ut tilfeldige som får svar.

Etter denne natten, er det ingen vits å melde seg på for spørsmål. Jeg oppretter ny tråd når neste mulighet byr seg! ;) 

Lykkes jeg og har jeg valgt rett mentor? 

Skrevet
28 minutter siden, Linneah2013 skrev:

Er det rett av meg å ta eksen tilbake?

Både ja og nei. Det er noe som har gjort noe med deg følelsesmessig, som gjør at du er lenger kommet emosjonelt enn din x. Dette kan absolutt være til det positive for dere, og du setter opp en forventning ovenfor xen, noe som styrker forholdet. Likevel ser jeg en modenhet hos deg, som kan gjøre at det er en kneik du rett og slett ikke ønsker å komme over. Akkurat nu er det litt det jeg kaller for åpent, du må selv kjenne på om du ønsker å ta xen tilbake eller gå vidrere. Begge deler vil få positivt utfall for deg, derfor både et ja og et nei. ;) 

Skrevet

Skal snart ut på en lang reise. Hvordan vil det gå? Vil jeg komme i konflikt med andre mennesker, eller vil det meste gå min vei?

Skrevet
37 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kommer jeg til å møte noen i nærmeste fremtid? (potensiell kjæreste)

Får opp et ja, og nå i høst, på ditt spørsmål! :) 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.9.2016 den 1.18):

Får opp et ja, og nå i høst, på ditt spørsmål! :) 

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...