AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Nå kan det hende at jeg får tilbud om en jobb, og hoppende glad er jeg for det! Men hvordan blir det med pengene? Jeg får utbetalt tilsammen 6350 (etter skatt),- fra nav hver 14 dag, som kompensasjon for ei 100% stilling som jeg uheldigvis mistet.. Jeg er kjent med at nav fremdeles gir støtte om du jobber max 50%. Så da lurer jeg på hva jeg kan forvente å få fra nav. Eller er det så enkelt at det blir halvparten av 6.350,-? Anonymkode: 8b782...3e1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå kan det hende at jeg får tilbud om en jobb, og hoppende glad er jeg for det! Men hvordan blir det med pengene? Jeg får utbetalt tilsammen 6350 (etter skatt),- fra nav hver 14 dag, som kompensasjon for ei 100% stilling som jeg uheldigvis mistet.. Jeg er kjent med at nav fremdeles gir støtte om du jobber max 50%. Så da lurer jeg på hva jeg kan forvente å få fra nav. Eller er det så enkelt at det blir halvparten av 6.350,-? Anonymkode: 8b782...3e1 Stillingen jeg kan bli tilbudt er forresten halv TS Anonymkode: 8b782...3e1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Håper noen kan hjelpe meg som har vært ute for dette nå i disse tider. Jeg er veldig redd for å miste huset, ved at jeg får for lite i støtte. Da er det heller bedre å søke på større stillinger(som ikke vokser på trær). Men om jeg får utbetalt halvparten av det jeg får nå ved en 50% stilling, så er jeg veldig glad For da vil jeg klare meg og holde på huset! TS Anonymkode: 8b782...3e1
Angelheart2 Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Ja, det er omtrent så enkelt. Du har en dagsats på dagpengene dine. Dersom du ikke jobber i det hele tatt får du utbetalt dagsatsen gange med 10. dersom du jobber 37,5 timer i løpet av meldekortet (14 dager) så får du utbetalt for 5 ganger dagsatsen. Men, dersom du jobber 38 timer i løpet av meldekortet vil du ikke få noen ting.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 1 time siden, Angelheart2 skrev: Ja, det er omtrent så enkelt. Du har en dagsats på dagpengene dine. Dersom du ikke jobber i det hele tatt får du utbetalt dagsatsen gange med 10. dersom du jobber 37,5 timer i løpet av meldekortet (14 dager) så får du utbetalt for 5 ganger dagsatsen. Men, dersom du jobber 38 timer i løpet av meldekortet vil du ikke få noen ting. Ikke helt korrekt, du mister alt når du har jobba 50%, ikke over. Hvis mange timer du kan jobbe kommer en på estimert normal arbeidstid, dersom du har jobbe noe mindre enn 100% vil denne timesatsen stå på vedtaket ditt. Sjekk denne, det er fort gjort å gå på en smell der. Anonymkode: 696c0...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå