Bohemia Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Hei! Er det noen med litt peiling på kosthold som kan si noe om matinntaket mitt er ok? Jeg trener 1-2 timer hver dag, 1 time styke og 1 time sykkel eller rask gange. Under har jeg ramset opp hva jeg spiste idag. Dette er nokså typisk for mitt kosthold, spiser nesten alltid fisk til middag. Olivenoljen er til steking. Ellers spiser jeg gjerne avocado annenhver dag for å få i meg sunt fett. Ser kostholdet mitt greit ut? 1 dl havregryn 2 dl lettmelk 1 banan 250 gram mager cottage cheese 1 skål med spinat og grønnkål 150 gram torskefilet 1 ss olivenolje 2 gulrøtter 1/2 medium søtpotet 3 rødbeter 2 grove knekkebrød med leverpostei en halv "bunt" rapidsalat 2 tomater 1 paprika en skål med spinat 3 rugsprø med philadelphiaost 1 eple 60
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Uten å vite hvor mange kalorier du trenger per dag (du oppgir ikke noe informasjon om alder, vekt, høyde, aktivitetsnivå utenom trening) og hva som er formålet med treningen er det egentlig umulig å svare på. Anonymkode: a8351...68c 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten å vite hvor mange kalorier du trenger per dag (du oppgir ikke noe informasjon om alder, vekt, høyde, aktivitetsnivå utenom trening) og hva som er formålet med treningen er det egentlig umulig å svare på. Anonymkode: a8351...68c Enig. Bortsett fra at det ser svært lite proteinholdig ut og svært spekket med kaninfôr (14 om dagen i stedet for fem om dagen!). Er ikke nødvendig å pløye seg gjennom hele grønnsaksavdelingen hver eneste dag, så med mindre du har egen hage og må spise opp, så fyller grønnsakene opp mye av plassen i magen for proteiner og fett. Anonymkode: 8ef4a...b7e 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Altofr lite mat. Anonymkode: 2d6e6...db8 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Prøv en app som regner ut slikt for deg, så ser du selv. Jeg bruker f.eks. Lifesum og det er veldig oversiktlig. Anonymkode: 39369...c2e
Saraby Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Tråden stenges og er ryddet for innlegg som bryter med reglene ang. Matinntak. -Saraby, mod.
Anbefalte innlegg