AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #21 Skrevet 14. september 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater ei dame på min alder (40+). For noen dager hilset jeg på dattera hennes som er 17. Bet meg merke i at hun er usedvanlig sexy. Store yppige bryster og en spretten perfekt rumpe. I natt drømte jeg om henne, hvor vi hadde sex sammen. Weird ja..? Anonymkode: 2cc50...2ba Det kan jo bli ugreit hvis du blir ender opp med å bli gift med mora. Anonymkode: 6a9d7...088
jabx Skrevet 14. september 2016 #22 Skrevet 14. september 2016 Den 9/13/2016 at 22.41, AnonymBruker skrev: Jeg dater ei dame på min alder (40+). For noen dager hilset jeg på dattera hennes som er 17. Bet meg merke i at hun er usedvanlig sexy. Store yppige bryster og en spretten perfekt rumpe. I natt drømte jeg om henne, hvor vi hadde sex sammen. Weird ja..? Anonymkode: 2cc50...2ba Det er ikke rart å være tiltrukket av det som er sexy. Men hun er veldig ung.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #23 Skrevet 14. september 2016 4 minutter siden, jabx skrev: Det er ikke rart å være tiltrukket av det som er sexy. Men hun er veldig ung. Ja men ei sånn dame som ts beskriver er sånne jenter som menn fantaserer om. Yngre gutter tenner på modne kvinner, mens eldre menn tenner på yngre kvinner. Kvinner generelt går for status, penger og utdannelse. Menn går for det visuelle;) Anonymkode: b4946...8a5
Lawyer Skrevet 14. september 2016 #24 Skrevet 14. september 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer er så sykt dobbeltmoralske. Akkurat som de ikke tenner på kjekke unge menn.. Rart det der, da jeg var 16 ble jeg kontaktet av ei dame på 38! år som fantaserte om å knulle en ung kåt gutt. Hun var gift i tillegg. I damers verden er alt galt med menn.. Preferanser, seksualitet osv osv. Sikker på at damer skulle ønske at menn ikke hadde følelser og lyster.. Anonymkode: b4946...8a5 Det er bare piss!! Ingenting er sexy ved 16 år gamle gutter!! Menn med erfaring som tar initiativ og ansvar er sexy😋 Endret 14. september 2016 av Lawyer
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #25 Skrevet 14. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke rart i det hele tatt, dattera er ung, vital, pen og sexy, mens mora mer eller mindre synger på siste verset, rent seksuelt sett. For en mann er jo faktisk hovedattraksjonen med kvinner SEX, det er lite annet som er spesielt interessant. Men vi menn finner oss likevel i mye dilldall fra kvinner, fordi det er prisen for sex. Rett og slett. Jeg liker altså sex, biler, motorsykler, våpen, teknologi, reising, båter, friluftsliv osv. Og så aksepterer jeg masse styr med unger, klær, sminke, hår, interiør, cupcakes, slankekurer, osv, fordi det er prisen for sex.......... Anonymkode: d62dc...26d Fuck! Og jeg som driver med kickboksing, ser både hjemmekamper og reiser på borteturer med supporterklubben, elsker sex, drikker whisky, er teknologisk anlagt, kjører motorsykkel, elsker å reise, aldri har vært på slankekur, spiller poker og er spontan, er egentlig en mann? Gidder noen varsle mann og barn mens jeg leter etter penisen min? Og i samme slengen si i fra til alle mennene med håret i dult/voks/sleik, som går i merkeklær, er opptatt av å ta vare på utseendet, passer på hva de spiser og ønsker barn, at de egentlig er kvinner, tipper det kommer som ett sjokk for de fleste av dem. Anonymkode: 3a39a...e3c 1
Gjest Tutte Skrevet 14. september 2016 #26 Skrevet 14. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer er så sykt dobbeltmoralske. Akkurat som de ikke tenner på kjekke unge menn.. Rart det der, da jeg var 16 ble jeg kontaktet av ei dame på 38! år som fantaserte om å knulle en ung kåt gutt. Hun var gift i tillegg. I damers verden er alt galt med menn.. Preferanser, seksualitet osv osv. Sikker på at damer skulle ønske at menn ikke hadde følelser og lyster.. Anonymkode: b4946...8a5 Det gjelder absolutt ikke alle. Hadde aldri klart å ha seksuelle tanker om menn under 20 år. Ikke en gang under 25. Liker ikke glatt gutteutseende på menn. Menn har faktisk den fordelen at de blir mer sexy jo eldre de blir, i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #27 Skrevet 14. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja men ei sånn dame som ts beskriver er sånne jenter som menn fantaserer om. Yngre gutter tenner på modne kvinner, mens eldre menn tenner på yngre kvinner. Kvinner generelt går for status, penger og utdannelse. Menn går for det visuelle;) Anonymkode: b4946...8a5 Jeg er så lei av denne stereotypiseringen av menn versus kvinner! NEI, jeg tenner ikke på status, penger og utdannelse! Jeg vil ha en attraktiv mann, også utseendemessig! Kvinner er også visúelle! Anonymkode: 9dbf1...c7f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå