Gå til innhold

Dattera til daten min er sexy.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater ei dame på min alder (40+). For noen dager hilset jeg på dattera hennes som er 17. Bet meg merke i at hun er usedvanlig sexy. Store yppige bryster og en spretten perfekt rumpe. I natt drømte jeg om henne, hvor vi hadde sex sammen. Weird ja..?

Anonymkode: 2cc50...2ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg bort fra dem, ts. (men det gjør du sikkert ikke, siden du bare prøver å lage amper stemning)

Anonymkode: 9cd9f...269

• Liker 5
Skrevet

Det er nok lite sannsynlig at dattera er like tent på deg...når du er 17 år er du ikke myndig og heller ikke moden nok til å ha forhold til en mann som er 25-30 år eldre...mistenker deg for at du er hebefil.

Anonymkode: c036b...642

• Liker 5
Skrevet

Vent til hun er 18 år så prøver du deg

Anonymkode: 79350...f98

• Liker 1
Skrevet

Ja opplevd det samme. Da endte det i sex, men det forholdet jeg egentlig skulle ha gikk til piza.. Men ville ikke endret på det selv om forholdet gikk fløyten, for så bra var det😅

Anonymkode: b4946...8a5

Skrevet

Jævla ekling. Stakkars jente, og ikke minst mor som ikker klar over at du sikler på datteren hennes.

Anonymkode: beba2...58f

• Liker 11
Skrevet

Prøv å få det ut av hodet ditt. Det er ikke særlig creepy med mindre du gjør noe med det, eller fortsetter å se på henne på en seksuell måte.

Anonymkode: df7de...6a6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla ekling. Stakkars jente, og ikke minst mor som ikker klar over at du sikler på datteren hennes.

Slapp av, det er helt NORMALT å tenne på ei sånn jente. Man kan ikke fortrenge naturens lover. Dattera har alderen på sin side fra et biologisk standpungt og dette er vanskelig å styre. En annen ting er å sette den ut i live. Men dere damer må forstå at jeg strøken jente på 17-18 er som ei tikkende bombe for menn. Er tross alt da de er på sitt mest fruktbare. Tror dette er instinktivt i menn. 

• Liker 1
Skrevet

Du får holde det for deg selv. Er lei av at folk som er i forhold kommentere hvordan alle andre ser ut.

Det finnes mer fornuftige ting å gjøre. Hun er 100% sikkert ikke interessert i en som er 20 år eldre.

Anonymkode: ea86f...215

• Liker 1
Skrevet

Denne type trolletråd er old news på kg. Første gangen noen skrev et sånt type innlegg kan sikkert spores tilbake til de første leveårene til kg.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, det er helt NORMALT å tenne på ei sånn jente. Man kan ikke fortrenge naturens lover. Dattera har alderen på sin side fra et biologisk standpungt og dette er vanskelig å styre. En annen ting er å sette den ut i live. Men dere damer må forstå at jeg strøken jente på 17-18 er som ei tikkende bombe for menn. Er tross alt da de er på sitt mest fruktbare. Tror dette er instinktivt i menn. 

Alle menn er egentlig voldtektsmenn. Derav ordet "maleviolent"

Anonymkode: 64246...7a8

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å sitte på forum å snakke om DATTERA til dama han dater sin rumpe og pupper ER ekkelt. Driter i hvor fruktbar hu er. 

• Liker 6
Skrevet

Dirty old bastard. 

Skrevet

Damer er så sykt dobbeltmoralske. Akkurat som de ikke tenner på kjekke unge menn.. Rart det der, da jeg var 16 ble jeg kontaktet av ei dame på 38! år som fantaserte om å knulle en ung kåt gutt. Hun var gift i tillegg. I damers verden er alt galt med menn.. Preferanser, seksualitet osv osv. Sikker på at damer skulle ønske at menn ikke hadde følelser og lyster..

• Liker 1
Skrevet

Okei, nvm, alle faller for det alikevel. Good job

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer er så sykt dobbeltmoralske. Akkurat som de ikke tenner på kjekke unge menn.. Rart det der, da jeg var 16 ble jeg kontaktet av ei dame på 38! år som fantaserte om å knulle en ung kåt gutt. Hun var gift i tillegg. I damers verden er alt galt med menn.. Preferanser, seksualitet osv osv. Sikker på at damer skulle ønske at menn ikke hadde følelser og lyster..

Okei, så fordi du møtte en slik dame så betyr det = alle damer?

Jeg syns tanken på unge gutter som seksuell eller romantisk interesse er creepy. Opp til sånn 24 år, kanskje. (Er 28). 20-åringer ser bare barn ut for meg, ikke noe jeg kunne tent på

Anonymkode: 64246...7a8

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skulle bare visst at hun representerer alle damer. :ler:

Anonymkode: e9631...3ce

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem denne dritten der.  De fleste som er 40+ tenner ikke på unge gutter nei uten at det er noe som er veldig feil med dem.  Derre mannfolk, derimot, er godt fornøyd å bytte ut dama deres for 20 år yngre versjoner.  Sikkert fordi hjernen deres er i kuken istedenfor hodet. 

• Liker 4
Skrevet

Er vel ikke rart i det hele tatt, dattera er ung, vital, pen og sexy, mens mora mer eller mindre synger på siste verset, rent seksuelt sett. For en mann er jo faktisk hovedattraksjonen med kvinner SEX, det er lite annet som er spesielt interessant.

Men vi menn finner oss likevel i mye dilldall fra kvinner, fordi det er prisen for sex. Rett og slett. Jeg liker altså sex, biler, motorsykler, våpen, teknologi, reising, båter, friluftsliv osv. Og så aksepterer jeg masse styr med unger, klær, sminke, hår, interiør, cupcakes, slankekurer, osv, fordi det er prisen for sex..........

Anonymkode: d62dc...26d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja opplevd det samme. Da endte det i sex, men det forholdet jeg egentlig skulle ha gikk til piza.. Men ville ikke endret på det selv om forholdet gikk fløyten, for så bra var det😅

Fikk du sett det skjeve tårnet?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke rart i det hele tatt, dattera er ung, vital, pen og sexy, mens mora mer eller mindre synger på siste verset, rent seksuelt sett. For en mann er jo faktisk hovedattraksjonen med kvinner SEX, det er lite annet som er spesielt interessant.

Men vi menn finner oss likevel i mye dilldall fra kvinner, fordi det er prisen for sex. Rett og slett. Jeg liker altså sex, biler, motorsykler, våpen, teknologi, reising, båter, friluftsliv osv. Og så aksepterer jeg masse styr med unger, klær, sminke, hår, interiør, cupcakes, slankekurer, osv, fordi det er prisen for sex..........

Anonymkode: d62dc...26d

Vet ungene dine at de er prisen du måtte betale for å få sex?

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du sett det skjeve tårnet?

Vet ungene dine at de er prisen du måtte betale for å få sex?

De får nok vite det tidsnok😂 Men damer må være litt mere avslappet og lære seg å nyte livet. Menn er livsnytere og vil bruke tiden på noe som gir de glede. Damer må slutte å kontrollere menn og hvilke hobbyer de har, eller om de vil ha guttekvelder. Drivkraften til menn er sex, ellers så hadde menn heller valgt å være singel. Hvis dama er "kul" så er det greit, men et gnagsår er vel ikke noe du vil gå rundt hele tiden heller med konstant mas..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...