Gå til innhold

Bestille krydder på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så mye salt i krydderne man kjøper på butikken, i tillegg er utvalget litt dårlig syns jeg og har lyst til å prøve litt mer spennende type krydder.. Noen som bestiller det på nettet? Hvor er det billigst og best? Samme om det er norsk eller utenlandsk side, men helst norsk da med tanke på leveringstid. :) 

Anonymkode: 063e6...93c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iherb.com

Anonymkode: 1e722...bd5

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er så mye salt i krydderne man kjøper på butikken, i tillegg er utvalget litt dårlig syns jeg og har lyst til å prøve litt mer spennende type krydder.. Noen som bestiller det på nettet? Hvor er det billigst og best? Samme om det er norsk eller utenlandsk side, men helst norsk da med tanke på leveringstid. :) 

Anonymkode: 063e6...93c

Evt. kan du kjøpe "rene" tørkede urter og blande dem selv til de krydderblandingene du ønsker. Jeg har blandet mange selv som herbes de provence, cajun osv.

Anonymkode: 15d66...93f

Skrevet (endret)

Jeg er klar over at du ikke spurte om fysiske butikker, men har du prøvd internasjonale butikker ("innvandrerbutikker"?) Selv de fleste små steder i Norge har vel minst en sånn nå?

Jeg kjøper krydderblandinger der, og det er lite jeg ikke finner der- og salt inngår ikke på ingredienslista på noe jeg har i krydderhylla derfra.

Og, ja, de selger mer enn veldig eksotiske, indiske krydderblandinger, f.eks. ;)

Fysisk butikk slår iherb på leveringstid, i alle fall, og det er ganske spennende å browse både krydderhylle og andre hyller i internasjonale butikker. Verdt forsøket, lover!

Endret av Hot mess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...