Gå til innhold

IVF-spørsmål om crinone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg går nå på crinone, på pakken står det at jeg skal ta det morgen og ettermiddag. Men jeg har gjort feil å tatt når jeg har stått opp å før jeg har lakt meg. Tror dere det er helt krise at jeg har gjort feil eller går det greit ?

Anonymkode: d6a23...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok ikke krise, men når man tar crinone så skal man være i lett aktivitet/bevegelse i ca 20-30 min. Derfor er det ikke lurt å ta før leggetid. Jeg brukte crinone nå sist prøverørforsøk og jeg tok den hver dag og kveld kl 0900 og 2100. Er nå gravid i uke 14. 

Er bare å begynne å ta crinone til et annet tidspunkt slik at du får bevegd deg litt så går det nok helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, maxi25 skrev:

Er nok ikke krise, men når man tar crinone så skal man være i lett aktivitet/bevegelse i ca 20-30 min. Derfor er det ikke lurt å ta før leggetid. Jeg brukte crinone nå sist prøverørforsøk og jeg tok den hver dag og kveld kl 0900 og 2100. Er nå gravid i uke 14. 

Er bare å begynne å ta crinone til et annet tidspunkt slik at du får bevegd deg litt så går det nok helt fint. 

Jeg beveger meg alltid etterpå, hvis jeg tar det før leggetid så pusser jeg alltid tenner, skifter å brettersammeb klesvask osv :)

Anonymkode: d6a23...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beveger meg alltid etterpå, hvis jeg tar det før leggetid så pusser jeg alltid tenner, skifter å brettersammeb klesvask osv :)

Anonymkode: d6a23...e0d

Da har du vært i bevegelse og gjort det riktig. :-) lykke til videre med rugingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...