AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Noen som vil fortelle hvordan de opplevde brasiliansk voksing? Hvor vondt gjorde det? Blødde du etterpå? Tar det lang tid å bli vokset.. slike ting. Tar det lang tid før hårene vokser ut igjen? Noen tips du hadde ønsket du gjorde før du vokset deg første gangen.. Anonymkode: 6f0b2...b68
Gjest lipgloss Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Hei Jeg syns ikke det gjør vondt,litt smerte er det, men er det en som kan dette så er det så er det helt overkommelig. Jeg er inne ca 50 min men da tar jeg legger,lår, brasiliansk,rumpe lår og legger. Er litt sårt etter brasiliansk det første døgnet etterpå,men ikke noe som er uholdbart.Det begynner å vokse ut litt mellom 2 og 3 uker hos meg men det er helt myke fine hår så null stikking som du opplever med barbering. Jeg personlig kan anbefale dette på det sterkeste,det gir en renhetsfølese som er fantastisk. Lykke til 😘
boblevann Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Jeg syns det gjorde vondt 1. Gang, men etter dette merker jeg nesten ingenting :-) jeg går til en pleier som smører olje på huden først, slik at voksen ikke setter seg i huden - bare hårene = mye mindre vondt!! jeg bruker ca 1 time på legger, lår og braziliansk. Vil tro ca 20 min på bare braziliansk? Det er litt sårt første døgnet, men med en god uparfymert fuktighetskrem blir det veldig bra. Begynner å vokse søte små babyhår etter 2 uker anbefales!! 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Takk for tilbake meldinger Har så lyst å prøve, er så lei av å barbere meg "hele tiden". Anonymkode: 6f0b2...b68
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbake meldinger Har så lyst å prøve, er så lei av å barbere meg "hele tiden". Anonymkode: 6f0b2...b68 Det er du ikke alene om, har du vurdert å investere i en ipl lys hjemmehårfjerning ??? Anonymkode: 1b106...a78
Blue Sapphire Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Som boblevann sier, det gjør litt vondt første gangen. Etterhvert vil du bli vandt med det. Når jeg vokser meg tar det ca 15 min og det tar 2-3 uker før hårene begynner å vokse ut igjen. De fleste salongene selger også en krem som er beregnet for voksing noe som gjør at hårene vokser saktere. Lykke til! 1
boblevann Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 38 minutter siden, Blue Sapphire skrev: Som boblevann sier, det gjør litt vondt første gangen. Etterhvert vil du bli vandt med det. Når jeg vokser meg tar det ca 15 min og det tar 2-3 uker før hårene begynner å vokse ut igjen. De fleste salongene selger også en krem som er beregnet for voksing noe som gjør at hårene vokser saktere. Lykke til! I tillegg blir hårene mykere og mer medgjørlige etter 1. Voksing. Når man barberer blir hårene tykkere og stivere, mens etter 1. Voksing er de myke og tynne (hos meg allefall) - også en grunn til at gang nr. 2,3,4 osv er mye mindre vondt enn 1 i tillegg gikk jeg til voksing nr. 2 med en innstilling som sa at "dette er så grusomt vondt at jeg kommer ikke til å overleve". Var ikke så vondt 1. Gang heller, men følte det slik etterpå. Den innstillingen var nok også med på at jeg knapt kjente voks nr. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Sist hadde jeg på kjole og strømpebukse. Og med hudfarget BH følte jeg meg plutselig veldig naken der jeg lå. Så ta på deg noe du vil føle deg vel uten Anonymkode: 6ad3a...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå