AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Er det så farlig der nå? Noen venner nøler ikke med å reise, noen drar til og med til India... Jeg har aldri vært i Tyrkia, og er livredd. Hvor mange tør å dra til Tyrkia nå? Anonymkode: 62573...6fd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Moren min var der for tre uker siden og verdens cruiseskip stopper i tyrika. Hva er du redd for? Ingen som frarådet folk å reise til Tyrkia. Bortsett fra hysteriske mennesket. Anonymkode: e5e36...943 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Var der 2 ganger i sommer. Hadde det helt supert, og var ikke redd! Var i Side. Reiser til Tyrkia 2 ganger hver sommer. Liker meg svært godt der! Anonymkode: c7c20...9a9
Angelheart2 Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Reiser til Tyrkia i høstferien, som vanlig. Har reist til Tyrkia 1-2 ganger i året i over 15 år, har aldri vært noe mer redd der enn andre steder. Var mer bekymret på jernbanestasjonen i Hannover i sommer...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Folk som bor der har en rævva holdning til blant annet annerledes-troende (alle som ikke er muslimer) kvinner, og homofile / lesbiske. Jeg har i alle fall ikke lyst til å støtte en slik kultur, ved å legge igjen penger der som turist... Anonymkode: 59ec9...a8b 2
Angelheart2 Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Tyrkia er et veldig sekulært land og de holdningene du snakker om har aldri jeg opplevd, i alle fall. I Tyrkia ser du masse lokale damer som går i vestlige klær, bader i badedrakt og i det hele tatt er som vestlige damer for øvrig. Kanskje litt fordomsfull uten noen gang å ha vært der, eller? 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Jeg tenker ikke at det er så veldig utrygt der på feriestedene nødvendigvis, men mer at den politiske situasjonen i landet er ubehagelig. Er bare knappe 2 måneder siden folk ble drept og lynsjet i gatene, og utallige er arrestert, mistet jobben, forfulgt osv. Jeg blir dårlig av å være et sted der slikt utspiller seg. Tenker dere ikke over dette? Anonymkode: a5cdd...e3f 2
Gjest morhjertegod Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som bor der har en rævva holdning til blant annet annerledes-troende (alle som ikke er muslimer) kvinner, og homofile / lesbiske. Jeg har i alle fall ikke lyst til å støtte en slik kultur, ved å legge igjen penger der som turist... Anonymkode: 59ec9...a8b Hvor i al verden har du fått dett fra? Har selv vært mange ganger i Tyrkia, Istanbul, Alanya, Antalya, Side, Marmaris, Bodrum, Kemer og Ankara. Her jobber ungen jenter, de kler seg som oss, de utdanner seg, mener de til og med har forbud mot hjab på universitet og skoler der. ( om jeg husker rett) Fantastisk flott land, med flotte folk, mat og kultur. Er veldig uenig i Erogan og jeg ville ikke reist nord i Tyrkia/grensa til Syria, men jeg ville fint kunne reist dit på badeferie nå. Jeg har mnge homofile venner som reiser dit på ferie, et homofilt par jeg kjenner har feriehus og tilbringer mange mnd der nede, Tyrkias mest populære artist er åpent homofil. Endret 15. september 2016 av morhjertegod
Belbus Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 Jeg har kjempelyst til å reise til Tyrkia, har vært så koselig og fint de gangene jeg har vært der. Men har dessverre ikke råd eller tid, selv om billettene er veldig billige
reiseglad Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 Med den politikken som utspiller seg i Tyrkia, er det overhodet ikke aktuelt å spytte inn penger i turismen der!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 Vurderee å avbryte reisen. Jeg tror ikke jeg er så glad i å reise, jeg :/ Anonymkode: 62573...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå