AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg har flere venner av alle slag som tar "feil" valg, sånn, sett fra mitt perspektiv. Mange områder ville jeg ha valgt en helt annen vei eller gjort mer for å fikse en situasjon. Nesten så jeg har lyst til å ordne opp for enkelte, men det kan man jo ikke. Det jeg faktisk gjør er å nikke, smile og støtte. Blant annet ei venninne med barn som bor hos foreldrene sine igjen etter et vanskelig brudd. Hadde jeg vært henne ville jeg begynt med nettstudie eller startet som privatist for å begynne på nytt. Eller før barnet begynner i barnehagen ville jeg gjort det jeg kunne for å skaffe meg jobb. Jeg ville vært mest mulig med barnet i helgene og funnet på mer enn hun faktisk gjør med barnet. Alt hun tenker på er når hun får barnevakt igjen så hun får dratt på fylla. Har du noen slike som du har lyst til å blande deg inn, men ikke gjør det? Man blander seg jo ikke inn i andres liv, man tar jo ikke valg for andre. Anonymkode: 4eebb...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå