AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Del Skrevet 13. september 2016 Skal kjøpe skyvedørsgarderobe men tenkte å få tak i brukt, ikke "skreddersydd". Fra gulv til tak i aktuelt rom er det 246/247 cm (litt skjevt gulv). Vi har funnet brukte skyvedører som er 245 cm høye. Jeg vet at skinner kommer i tillegg og så skal hjulene justeres i høyden, og er redd at dørene er litt høye? Er det noen som vet hvor høye dørene max kan være ift takhøyde..? Anonymkode: 05fa9...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 14. september 2016 #2 Del Skrevet 14. september 2016 Er dørene 245 eller er den totale høyden 245 på det dere har sett på? Vet du hvilken leverandør og modell det er? Det er ulike høyder på skinnene og mulighet for å justere hjulene i høyden fra modell til modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #3 Del Skrevet 19. september 2016 Den 14.9.2016 at 16.50, Fanteria skrev: Er dørene 245 eller er den totale høyden 245 på det dere har sett på? Vet du hvilken leverandør og modell det er? Det er ulike høyder på skinnene og mulighet for å justere hjulene i høyden fra modell til modell. Takk for svar Det er dørene alene som måler 245. De er fra Garedrobemannen. Dama som selger det sa at hun hadde hele 249 under taket - derfor jeg lurer på om det kan bli trangt.... Anonymkode: 05fa9...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 19. september 2016 #4 Del Skrevet 19. september 2016 Det kan nok fort bli trangt, men samtidig kan det være verdt forsøket. Jeg ville rett og slett hørt med garderobemannen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå