Gå til innhold

vil se mannen med noen andre..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg alene om denne rare fetisjen?

Har snakket med mannen,at det er greit at han har seg med en annen dame.jeg kan være tilstede,men kan også ikke være tilstede,ettersom hva passer for dem.tanken på mannen pule en annen dame er så deilig. Så lenge det ikke er følelser involvert. Jeg tenker slik fordi jeg vet at mannen tilslutt kommer tilbake til meg,uansett hvor gøy han har det med andre. Hva sier det om meg?

Forresten blir mannen kvalm av tanken av meg med en aannen mann.vi er helt motsatte..

Anonymkode: 1aff1...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke likt å føle meg "presset" til å ha sex med en annen mann. Bare fordi mannen ville se meg med en annen. Nei takk! Sexlivet mitt er MITT, og jeg deler det kun med en av gangen. Jeg gjør rett og slett ikke slike ting bare for at partneren min skal bli kåt. 

Hva synes mannen din om dette da? Er han som meg, så vil han ikke. Har han lyst på ei spesiell annen dame, så kanskje. Da får han kanskje ligge med ei han har hatt lyst på lenge, men det må da være litt drepende på lysten at du skal stå i kulissene og styre hele greia?

Skrevet

Helt sykt spør du meg... Er man sammen med en person er du sammen med en person.

Anonymkode: f1a7f...0fe

Skrevet

ehh..

Anonymkode: d5ebc...918

Skrevet

Dette er sånn type fetisj som jeg aldri kommer til å skjønne meg på. Det intime er jo det som er vakkert mellom to personer. Du sier at mannen vil komme tilbake til deg uansett? Hvordan kan du være så sikker? Kanskje utvikles det følelser? Eller hun har noe som du ikke har? Hva om sexen med andre dama er så deilig at han helt glemmer sexen med deg...satt på spissen...

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det sier noe særlig om deg. Så vidt jeg har forstått er det mer vanlig andre veien, altså at mannen ønsker å se dama med en annen mann. Ingenting galt med noen av delene så lenge alle er med på det.

Anonymkode: 4a089...8f5

Skrevet

Har noe lignende. Jeg ønsker ikke å gi tillatelse da jeg vel egentlig ikke vil at han skal ha seg med noen andre enn meg. Men når jeg er kåt så tenner det meg veldig å tenke på ham sammen med en annen.

Anonymkode: decc3...fcc

Skrevet

Du et ikke alene, hver gang vi har sex så fantaserer jeg nettop om at han knuller hun unge dama som jobber på kontoret hans, fantaserer om at når han er på jobben så slikker han henne på pulten hennes;) Men vil ikke st dette skal skje i virkeligheten da jeg er litt sjalu av meg, han vet ikke om disse fantasiene engang🙈

Anonymkode: dc5c6...c8c

Skrevet

Har akkurat samme fetisjen. Tenker ofte på å se han knulle en annen dame.  Men har aldri nevnt det for han.

Anonymkode: 6a5b7...795

Skrevet

Tenning kan være mystisk. Det er ikke alt man skjønner. Det å fantasere og tenne på at en partner har seg med en annen er ikke veldig uvanlig. Så lenge begge er enige, er det bare å kjøre på. Men å presse sin egen tenning på andre er neppe særlig smart. Begynn i det små. Prat om det først som en fantasi. Så kan det jo hende han tør opp til tanken.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg alene om denne rare fetisjen?

Har snakket med mannen,at det er greit at han har seg med en annen dame.jeg kan være tilstede,men kan også ikke være tilstede,ettersom hva passer for dem.tanken på mannen pule en annen dame er så deilig. Så lenge det ikke er følelser involvert. Jeg tenker slik fordi jeg vet at mannen tilslutt kommer tilbake til meg,uansett hvor gøy han har det med andre. Hva sier det om meg?

Forresten blir mannen kvalm av tanken av meg med en aannen mann.vi er helt motsatte..

Anonymkode: 1aff1...3fe

Eksen min tente på det samme. Han var veldig sjalu av seg, så jeg ble faktisk utrolig overrasket over dette når han fortalte dette til meg. Han sa at det startet med at jeg forlot han for utroskap etter noen år, hvor han da så meg prate med en annen fyr ute på byen mange måneder senere. Da hadde han sett for seg at jeg hadde sex med han og at jeg sugde han og blitt fra seg av sjalusi. Det visste ikke jeg. Vi ble sammen igjen 1 år etterpå og da hadde han denne seksuelle fantasien i hodet, at han ville se meg ha sex med andre osv.

Merkelige greier. 

Anonymkode: eacd5...378

Skrevet

Har samme fantasien, så du er ikke alene! 

Jeg tror grunnen til at jeg drømmer om det er fordi jeg tror det ville styrket vårt eget sexliv. Men jeg drømmer om at han er utro med ei kollega så får jeg vite om det, ikke at jeg ber han om det. Hadde blitt så sint men tenk så deilig sex vi hadde hatt😛 

Han er sykt god i senga, og vet andre damer er tent på han, ser hvordan jenter ser på han. Han er høy mørk utrolig kjekk og en gentleman😍

Han er veldig sjalu og hater utroskap da, så tror ikke jeg vil få "drømmen" oppfylt. 

Jeg tror utroskap kan styrke forholdet dersom det ikke utvikler seg til følelser.

Anonymkode: 09864...f52

Skrevet

Jeg hadde samme fantasi da jeg var sammen med eksen. Hun var typisk "kunne få hvem hun ville" og var trofast, men folk falt for ho som fluer. Muligens noe psykisk bak det, at så mange menn så på henne og da visste jeg at de ville være i mine sko. I stedet for utroskap så kunne jeg tillatt det.. Bare rar seksuell fantasi, hun hadde aldri gått med på det og jeg hadde aldri greid det i virkeligheten.

Anonymkode: a1286...8bc

Skrevet

Jeg har også en slik fantasi, men han vil ikke gå med på det :P 

Anonymkode: fd060...284

Skrevet

Helt vanlig. Hvorfor tror dere par swinger? Klart det er seksuelt pirrende se sin partner blir tilfredstilt. 

Om man er usikker på om man tåler følelsene, kan man starte forsiktig men hender o.l. på noen andre.

Skrevet

Jeg elsker å se Kjære pule andre! ;) Men jeg skal ha muligheten til å joine om jeg vil da! ;)

Vi er ikke swingers, men poly :)

Anonymkode: f0642...de6

Skrevet

Dette er, som mange skriver, en vanlig fantasi blant begge kjønn. (Alle kjønn, for å være politisk korrekt..).

Det som er verdt å fundere litt på, er at dette er en av de fantasiene som ikke lett lar seg reversere. Om du får mannen din med på det, og han finner seg ei som er med på greia og de har sex, så er det relativt definitivt.

Det er ikke som å ha et rollespill innad i forholdet, ha sex sammen på sexklubb elns. Har partneren din hatt sex med en annen, og du får en iskald dusj når realiteten kryper inn, så er det ikke mulig å ha det ugjort.

En bør alltid ha god kommunikasjon på hvordan man håndterer "avvik" i alle tilfeller av seksualiteten, men jeg tror de deler der dere drar inn andre bør være ekstra godt kommunisert, slik at dere finner utav det om det blir feil for en av partene. Å involvere andre, uansett måte, er etter min mening ofte veldig givende, men å balansere på stram og tynn line. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...