AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Samme hvor dumt det måtte høres ut, så har jeg alltid latt meg fascinere av såkalte alternative mennesker, dvs de spirituelle. Det virker som de har en egen ro rundt seg og ser på livet uten de samme bekymringer som andre dødelige. Er det sånn at det tilfeldigvis er de mest sindige menneskene som trekkes mot det alternative eller må de jobbe like hardt som andre for å bekjempe hverdagens stress og bekymringer? Det virker som det kan tordne rundt dem, mens de forholder seg like rolige med en tankegang om at "det ordner seg", "det som skjer det skjer" og "skjebnen avgjør" mens vi andre møter veggen og faller i tusen knas. Er det noen alternative mennesker her på forumet som kan bekrefte eller avkrefte deres forhold til negative tankemønstre, såkalte energityver? Er dere sindige optimister av natur eller er det den alternative tankegangen og meditasjon osv som gir dere en ro til livet som dere ellers ikke ville hatt? Anonymkode: 19543...8cb
lokmeister2016 Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 jeg vet ikke om jeg vil kalle meg alternativ men lever mye i nuet og tenker de som skjer de skjer. kan selvfølgelig dette i kjelleren noenganger negativt men gjelder og prøve og se det lyse i livet .. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå