Gjest agurk_ Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 Har veldig høyt stoffskifte og har nå tatt radioaktiv jod for å ødelegge kjertelen. Da vil stoffskiftet stige enda litt før det går ned. I denne perioden skulle jeg ta beta-blokker. Dette har jeg selvfølgelig ikke gjort. Kjenner nå at pulsen er høy og jeg har stikkinger over brystet. Er dette veldig farlig? Til legen å hente ny resept i morgen da. Ble bare litt bekymret nå når jeg kjente stikkinger i brystet.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. november 2004 #2 Del Skrevet 16. november 2004 Snakk med legen din! Det er veldig enkelt å synse om dette er farlig eller ikke, så for å være på den sikre siden, så bør du kontakte fastelge/lokalsykehus. Husk å ta medikamentene dine neste gang! ::formanende:: Må passe på deg selv serru :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Vær obs på bivirkningene på betablokker som legen sjelden informerer om, eller nekter for. Hallusinasjoner, mareritt osv. De har andre medikamenter, men husker ikke hva midlet heter, som har samme virkning, men uten nevnte bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Vær obs på bivirkningene på betablokker som legen sjelden informerer om, eller nekter for. Hallusinasjoner, mareritt osv. De har andre medikamenter, men husker ikke hva midlet heter, som har samme virkning, men uten nevnte bivirkninger. Ikke hatt noe problemer med de jeg. Ja..når jeg tok de iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Og det var meg over. Agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #6 Del Skrevet 17. november 2004 Høres ut som typiske plager som kommer når kroppen har vendt seg til betablokkerene og de kuttes ut. De er med på å regulere hjertets arbeid og bør derfor ikke kuttes uten at legen har sagt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2004 #7 Del Skrevet 17. november 2004 Høres ut som typiske plager som kommer når kroppen har vendt seg til betablokkerene og de kuttes ut. De er med på å regulere hjertets arbeid og bør derfor ikke kuttes uten at legen har sagt det. Enig. Og hey, slike spørsmål kan ingen på internett svare på. Hvorfor skulle noen av oss ville ta ansvar for ditt liv..? Det er du som eksperimenterer med potensielt farlige medikamenter, så du må bære hele ansvaret selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 17. november 2004 #8 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg må ta betablokker pga. kronisk høyt blodtrykk, og fikk slike plager du beskriver da jeg sluttet med dem for å prøve noen andre. Det var deilig å starte med dem igjen. Har ikke mange bivirkninger med betablokker. Alle tabletter har mange "skrekkbivirkninger" men det er veldig sjelden at de dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå