AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg og min kjære er klar for den årlige høstturen og lurer nå på hvor vi skal reise, vi har lyst til å resie til en ny storby. Her er hva vi ønsker: Helst en stor/mellomstor by, litt å se på, gjerne en koselig gamleby, gode resturanter, noe shopping og et fint og luksuriøst hotell som ligger meget sentralt om dere har noe hotelltips. Greit at de snakker relativt ok engelsk i byen også. Steder vi allerede har vært: Barcelona, Amsterdam, Berlin, Hamburg, Warsawa, Gdansk, Tallinn, Riga, Edinburgh, London, Nice. Tror det var det. Noen gode forslag? Anonymkode: ae37b...96d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Wien, Zürich, Bern? Ellers er jo Roma og Milano flotte steder. Og jeg må slå et slag for Lisboa også! Anonymkode: 13a8a...9f8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Budapest er nydelig! Her kan du bo på flotte hoteller, besøke vingård. En både moderne og historisk by. Anonymkode: 42c45...45e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Budapest er nydelig! Her kan du bo på flotte hoteller, besøke vingård. En både moderne og historisk by. Anonymkode: 42c45...45e Vi har sett mye på Budapest, og var egentlig hit vi hadde tenkt oss. Fant litt negativ omtale på diverse forumsøk og google, mye positivt også vel og merke. Ble likevel litt sketpisk, men synes det ser fantastisk flott ut! Vet du hvordan det er der i oktober? Og hvor bør man bo, i hvilken del altså? Noe spesielle ting å anbefale der, hva gjør det bra der? TS Anonymkode: ae37b...96d
Hunden89 Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 (endret) Eg syns Praha er ein veldig triveleg by, så anbefaler å reise dit Endret 13. september 2016 av Hunden89
Gjest morhjertegod Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Barcelona, Roma, Paris eller Palma.
kristine20 Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Kjærsten og min favoritt er Berlin, er forelsket i byen og Prenzenlauer Berg og svigermor bor der. Men ser dere har vært der. Liker også London, og kunne tenkt meg en tur til både Dublin og Edinburgh
rundtfingern Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 Vi dro til Riga i fire dager i sommer! Det som er med Riga, er at det er en veldig liten by og du får med deg så og si alt på 2-3 dager! Veldig mye historie, litt shopping, fine hoteller og god mat for en billig penge👌🏻😄
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 Palma uten tvil Anonymkode: cbd55...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå