Gå til innhold

Kan du anbefale et PC-spill???


Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei...

Sitter her og vurderer å gå til anskaffelse av et nytt PC-spill, men jeg vet ikke helt hvilket jeg skal kjøpe.....

Noen som har noen bra PC-spill å anbefale???

Jeg liker spill hvor jeg må tenke taktisk, osv, men "kriging" har jeg ikke like mye sansen for...

Jeg er også int i å prøve "nye" ting...

HJELP MEG....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

For tiden sitter jeg og spiller Kripos 3.. Det var mannen min som kjøpte det, for han hadde ønsket seg det, men nå er det jeg som sitter foran skjermen.. :D Og jeg som ikke egentlig spiller dataspill. Jeg drømmer tilogmed om Kripos3.. Tror jeg er i ferd med å bli sprø... :oops:

Klem, Tinki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. skjønner hva du mener tinki :D Slik var jeg også når jeg spilte Kripos 3. Jeg er ferdig med det, og vet hvem morderen er. Ta det med ro, jeg skal ikke røpe det.. 8) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bra Aquarius! :lol: Jeg vrir hjernen min nå, skjønner du!

Skjønt, siden jeg leste en plass at det er mulig å finne det ut allerede i akt 1, så tipper jeg at det er en av dem som har vært med helt fra begynnelsen. Er på akt 4 nå, og får "sparken" hele tiden, siden jeg ikke finner ut noe mer.. Det har stoppet opp!! :cry:

Chiquita, håper du finner et spennende spill! :D

Klem fra Tinki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "arver" spill etter samboeren min, hadde aldri trodd jeg skulle like dataspill men har blitt helt hekta. Akkurat nå spiller jeg Black & White, det er spennende og helt annerledes enn andre spill jeg har spilt. (Pluss at jeg har kommet mye lenger enn samboeren hehe..) Ellers har jeg likt Grim Fandango (litt gammelt men herlig hvis du liker Adventure) og The Sims.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"den lengste reisen" likte jeg utrolig godt. Du "plukker med deg ting", snakker med mennesker etc for å løse oppgaver og på den måten komme deg "fremover" i historien. Anbefales !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...