AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg skjønner tydeligvis ikke alt med Snapchat. Hvorfor finnes det en funksjon for å slette chatsamtaler når man ikke kan gå inn og lese det som er sendt og skrevet uansett? Eller kan man lese samtalene man har hatt? Datteren min lagret et bilde i en samtale for meg, men får ikke da motparten beskjed om at det er gjort? Hun screenshootet ikke, men klikket på bildet, tror jeg. Og hvordan er det, får motparten beskjed om at du starter å skrive bare du åpner chatten mellom dere? Føler meg skikkelig dust.. Anonymkode: 9c6c9...9da
Gjest lipgloss Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 (endret) en grunn forgå kunne slette samtaler er at da kan ikke noen se at du har snappet med denne personen,er alltid noen som snapper med personer som kone,mann,kjæreste ikke liker,derfor denne funksjon,listen blir også litt mindre da. eneste måten å lagre bilde på er å ta screenshot og da vil alltid motparten kunne se det. motparten vil få et smilesymbol mens den andre skriver,åpner man bare uten å skrive står det bare at motpart har åpnet,vil du lese snapper uten at motpart kan se du har åpnet er det bare å sette tlf i flymodus Håper det hjalp litt Endret 13. september 2016 av lipgloss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå