AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Slanker meg ikke direkte men vil spise sunnere. En banan En skyr uten sukker En plomme En "bit" spansk omelett fra salatbaren på Meny med grønn salat, agurk, mais og rødløk Anonymkode: c3533...d60
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Det kommer helt an på aktivitetsnivå og hva du spiser ellers. Hvis jeg spiser så lite kalorier til lunsj må jeg kompensere for det ved å f.eks spise et ekstra måltid om ettermiddagen. Jeg hadde blitt skrubbsulten dersom jeg bare spiste en yoghurt og noe frukt til lunsj, men så er jeg en ganske aktiv person. Anonymkode: cb5ca...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 For meg høres det ut som flest raske karbohydrater (frukt og Skyr). Omeletten gir litt som magen kan jobbe med, men ikke mye. Jeg ville spedd på med fiber her slik at magen får noe å jobbe med. Anonymkode: 1bf91...55b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slanker meg ikke direkte men vil spise sunnere. En banan En skyr uten sukker En plomme En "bit" spansk omelett fra salatbaren på Meny med grønn salat, agurk, mais og rødløk Anonymkode: c3533...d60 En brødskive under omeletten med fiber Anonymkode: e7ef1...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slanker meg ikke direkte men vil spise sunnere. En banan En skyr uten sukker En plomme En "bit" spansk omelett fra salatbaren på Meny med grønn salat, agurk, mais og rødløk Anonymkode: c3533...d60 Det er helt umulig å svare på dette når du ikke forteller hvor stor denne biten med omelett er, kjønn, høyde, vekt og aktivitetsnivå. Anonymkode: b6150...45d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå