Gå til innhold

En forandring må gjøres i Godwin`s Lov

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet (endret)

Godwin`s lov sier "Jo lenger en internettdiskusjon pågår, jo større blir sannsynligheten for en sammenligning som involverer Hitler eller nazismen."

Men det må gjøres en forandring i denne loven. Nå burde den gå som dette ""Jo lenger en internettdiskusjon pågår, jo større blir sannsynligheten for en sammenligning som involverer Hitler eller nazismen og Islam"

Siden nå vil en diskusjon før eller siden gå inn i Islam tråder som ikke har noen ting med Islam å gjøre så vil folk dra inn muslimer\islam.

Det er så ille at man kan starte en tråd hvor man spør hvordan planter man en tulipan riktig og noen vil før eller siden dra inn i Islam.

Og nei dette handler ikke om at man ikke kan kritisere Islam selvfølgelig kan man det. Men det blir for dumt og dra inn islam i så og si alle diskusjoner.  ( ok en liten overdrivelse. Men poenget står )

Ja da jeg vet noen kommer totalt til å misforstå det jeg skriver her. Og påstå at jeg skriver noe jeg aldri har skrevet. Men slik er verden og spesielt et diskusjonsforum på Internet. 

Endret av Aragorn II Elessar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sprettoy:

Anonymkode: 1f4e8...744

Skrevet

Jo flere sammenligninger der er i en internettdiskusjon, jo større blir sannsynligheten for en sammenligning som involverer en historisk hendelse."

Fiksa

Skrevet
50 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Jo flere sammenligninger der er i en internettdiskusjon, jo større blir sannsynligheten for en sammenligning som involverer en historisk hendelse."

Fiksa

Kult brukernavn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...