Gå til innhold

Dårlig samvittghet av å takke nei til date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke var det en mann som tok motet til seg og spurte meg på date, jeg hadde ingen interesse for denne mannen. Så takket nei, han var ikke pen å se på i det hele tatt, og det lille jeg hadde oppfattet av han så var han ikke min type. Jeg så han ble skuffet. Så fikk jeg dårlig samvittighet å følte meg overfladisk. Gjør dere det? 

Anonymkode: ad689...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja får dårlig samvittighet for å såre andre, men i lengda så gjør jeg han en tjeneste. Har sluttet å date noen pga de skal slippe å bli såret. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I forrige uke var det en mann som tok motet til seg og spurte meg på date, jeg hadde ingen interesse for denne mannen. Så takket nei, han var ikke pen å se på i det hele tatt, og det lille jeg hadde oppfattet av han så var han ikke min type. Jeg så han ble skuffet. Så fikk jeg dårlig samvittighet å følte meg overfladisk. Gjør dere det? 

Anonymkode: ad689...f4e

Du skal da ikke ha dårlig samvittighet for å takke nei til deiter med folk du ikke er interessert i. Ikke sålenge du avslår på en hensynsfull måte, så du ikke kastrerer stakkaren.

Synes det er verre med kvinnfolk som deitesurfer, og gjerne orger seg flere ulike deiter på samme dag. Da føler jeg det blir respektløst, og at hun har misforstått en del av hensikten med å dra på deit...

• Liker 3
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Ser ingen grunn til at man skal ha dårlig samvittighet fordi man sier nei.

Skrevet

Jeg synes det var dårlig gjort av deg.

Du burde dratt på date med han, blitt sammen med han, hatt sex med han, giftet deg med han, flyttet til hjembygda hans og levd resten av livet ditt med han så du slapp å såret han og ha dårlig samvittighet.

Anonymkode: 20fb2...1f0

• Liker 6
Skrevet

I likhet med mange andre kvinner, så verdsetter du ikke ditt eget liv.

Du tror du er til for å glede andre.

Lurer på hvor kommer dette fra? Er det miljø eller biologi?

Anonymkode: 2b4ac...5d1

• Liker 2
Skrevet

Helt greit å ha dårlig samvittighet. Samtidig så må du huske på at det bare var et spørsmål. han gikk sikkert ikke ned i kjelleren og er nok bare glad for å ha spørsmålet ut av hodet og går videre.

Anonymkode: 973b4...459

Skrevet

Han har sikkert kommet seg over dette allerede

Skrevet

Hæ?! Tror du at han vil på date med en som egentlig ikke vil på date med han? Det hadde vært dårlig gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...