Gå til innhold

Dritt lei av eggløsningstester!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker seriøst uke mer testing! Jeg stresser for mye med det tror jeg. Har veldig veldig uregelmessig mensen, men å ha sex 2-3 ganger i uka skal vel funke det?? 😉 Det jeg lurer på da, er hvilke tydelige eggløsningssymtomer dere andre har? Har testa så mye i det siste at jeg har nesten glemt å kjenne etter! Haha. Nå slenger jeg testene i søpla og heller lytte til kroppen! Hva kjennetegner din eggløsning?? ☺

Anonymkode: fe530...790

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker seriøst uke mer testing! Jeg stresser for mye med det tror jeg. Har veldig veldig uregelmessig mensen, men å ha sex 2-3 ganger i uka skal vel funke det?? 😉 Det jeg lurer på da, er hvilke tydelige eggløsningssymtomer dere andre har? Har testa så mye i det siste at jeg har nesten glemt å kjenne etter! Haha. Nå slenger jeg testene i søpla og heller lytte til kroppen! Hva kjennetegner din eggløsning?? ☺

Anonymkode: fe530...790

Har du fått utslag på testene da? Jeg testet for første gang denne syklusen. Jeg kjenner eggløsning smerter/murring i et par dager og har slim. Jeg fikk positiv test 2 dager på rad, da testen ble negativ var smertene borte. Så for meg har jeg EL smerter i forkant og under EL. Hadde EL på dag 15/16 i syklus på 29-31 dagers.

Anonymkode: d0a26...74e

Skrevet

Ville i ikke hatt sex mindre en. 3 ganger i uka. Ed mindre man har testet vet man ikke hvor lenge spermen lever. 

Anonymkode: d295f...e51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...