Lisahg Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg har lyst til å reise til varmen i høstferien. Men hvor?? Trenger tips og inspo 😍 Sett det er en del reiser til Spania, men om jeg har forstått det rett så er det regntid store deler av oktober i hele Spania ?? gjerne kom m tips om hvor en kan reise, kanskje ikke dyreste plassen 😄
Angelheart2 Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Tyrkia. September/oktober er den aller beste tiden å reise til Tyrkia, da det fortsatt er veldig godt og varmt, men ikke for varmt. Dessuten er havet på sitt varmeste da og du kan fort oppleve 27-28 grader i havet. Ser du kan få all-inclusive en uke i Kusadasi for under 15000 for 4 pers i høstferien. (Nazar.no)
Lisahg Skrevet 13. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2016 Er det så trygt reisemål om dagen da??
Angelheart2 Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Like trygt som det alltid har vært, hverken mer eller mindre.
Byjenta! Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Hvis du vil ha et varmt strøk som samtidig er storby anbefaler jeg Krakow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå