AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 til damene... Barberer du deg nedentil før du skal ut på byen? Hvis ja, hvorfor? Tilfelle noe skulle skje? grunnen til at jeg spør: min samboer dro på jentetur i helgen, det siste hun gjorde var å barbere seg nedentil. Hun er ikke plaget med hår, så det er ikke pga bikinilinjen (eller hva det heter). Jeg vet det er et teit spm, men dette har plaget meg litt. Hun gjør ikke dette de gangene vi skal på byen jeg vil du skal svare ærlig Anonymkode: b767f...640
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 jeg shaver hver gang jeg skal ut alt fra halsen og ned tar jeg bort. så shaver jeg selv om jeg ikke skal ut og. Anonymkode: 54be7...cad
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Jeg er ikke alltid like nøye med å shave, men om jeg skulle sovet på rom med venninner eller vært på stranden eller noe sånt hadde jeg gjort det. Gjør det f.eks. alltid før jeg skal til fysioterapeut, ikke fordi det er noe hanky-panky, men fordi jeg ikke vil at noe skal synes. Anonymkode: 67473...199
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Barberer når jeg føler jeg vil gjøre det. Er sjelden på byen og jeg har mann, så det tenker jeg ikke på, men selv når jeg og mannen ikke ser hverandre på 5 uker barberer jeg meg likevel i mellomtiden fordi jeg synes det er mest behagelig. Anonymkode: 5c40c...354
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Tror ikke du har noe å frykte. Jeg shaver meg å for å slippe å kjenne hårene som stikker når de kommer ut. Å gidder ikke å begynne å styre med det, med alle venninnene mine rundt meg på jentetur. Anonymkode: 463db...9bb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Nei, vil ikke ha one night stand og håret gjør at jeg alltid unngår det. Anonymkode: 63239...ffd
Stressedoutgurl Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Det er veldig forskjellig, før pleide jeg alltid å gjøre det sånn i tilfelle... Nå er jeg mer relaxed og gjør det bare fordi det ellers begynner å klø nedentil når hårene vokser ut
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 Plager det deg virkelig hvis hun har litt girl-on-girl action på tur? Dessuten er det naturlig at venninner er mer intime med hverandre enn menn kan forestille seg, uten at det ligger noe seksuelt bak. Når de ligger og koser i sofaen eller i senga så det greit at det ikke stikker hår her og der. Anonymkode: 1086d...df1
makkapakka Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 man pynter seg mer for andre venninner enn for ev ektemann/samboer.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 Man skifter jo gjerne på samme rom som de andre jentene, dusjer, er på stranden og alt sånn (litt avhengig av hvordan tur det er da), sp jeg ville garantert barbert meg, ikke fordi jeg skulle ha sex med noen, men fordi man vil ta seg bra ut for venninnene sine. Mine venninner hadde reagert rart om jeg plutselig kom med en stor dusk liksom... Anonymkode: d866b...0f5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Jeg barberer meg stort sett alltid om jeg går i kjoler eller skjørt på byen. I bukser gidder jeg stort sett ikke, så lenge vi ikke snakker busk. Da gjør jeg det for å føle meg generelt vel, ikke for noen annen grunn. På jentetur ville jeg definitivt fjernet alt. Jenter går gjerne sammen på do, deler seng osv., det er mer komfortabelt om man ikke trenger å tenke på at man har en liten eller stor busk mellom beina. Og er det snakk om strandtur, er det rett og slett et must å fjerne alt. Anonymkode: e82a2...b47
honnipuff Skrevet 13. september 2016 #12 Skrevet 13. september 2016 Jeg barberer meg nedentil når jeg skal ut sammen med samboer, som regel. Man føler seg renere, og i tillegg klør det med hår der nede noe jeg irriterer meg over. Jeg går sjelden ut, men de gangene jeg har gått ut alene har jeg ikke barbert meg.
Gjest Hildur70 Skrevet 13. september 2016 #13 Skrevet 13. september 2016 Barberer aldri nedentil. Kun bikinilinjen. Kun stussing
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #14 Skrevet 13. september 2016 For mange jenter(meg selv inkludert) er det å barbere seg nedentil bare en del av helheten for å føle seg fresh og fin. Jeg føler meg mye finere når jeg er nybarbert, og jeg shaver derfor hvis jeg skal på byen med venninner. Jeg har kjæreste og absolutt null intensjon om å ligge med noen andre, jeg vil bare føle meg vel. Jeg shaver også regelmessig da jeg var singel, selv om det kanskje bare var en vanlig mandag. Anonymkode: 6809c...80c
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 13. september 2016 #15 Skrevet 13. september 2016 Ja, shaver både her og der hver gang jeg skal ut, selv om det bare er med venninner. Og oftere enn det også, forsåvidt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå