AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Er det andre der ute som ikke liker familiemedlemmer, som helst bare vil ha fred fra dem? Hater dem ikke, synes bare at enkelte av dem blir slitsomme å omgås i lengden. innholdsløse og uønskede samtaler som forsøkes startet, skyr jeg som pesten, og unngår så langt som over hodet mulig. Dropper frokosten, for å slippe en "hyggelig" morgenstund. Jeg er nemlig den typen som trenger å være alene de første timene. Dessuten hater jeg smatting og slafsing, og at folk slikker på fingrene, og snakker med mat i munnen, og du ser det motbydelige gørret på tennene deres. Disse personene kan heller aldri holde kjeft, selv om de ser at jeg er opptatt, og virkelig prøver å konsentrere meg. Da er det veldig irriterende at de kommer med tåpelig småprat uten innhold. Jeg driter f.eks i hvordan det går med blomstene i hagen, eller hva de ser på TV, (ser ikke TV selv). har begynt å sette musikk på ørene, for å signalisere at jeg vil ha fred. De prøver seg likevel. Da bare later jeg som jeg ikke hører dem. Da holder de faktisk kjeft til slutt. kan også nevne at vedkommende er veldig nysgjerrige, spør og graver om alt, og helst vil vite alt du skal. Kan ikke legge fra meg telefonen heller. Hvis den skulle ringe, kan de finne på å se på den. Tar alle telefonsamtaler i et annet rom. Irriterer meg når de vil vite hvem det var, og hva vi snakket om. I min verden er sånne ting private. Jeg driter i hvem de snakker med, og hva de snakker om. Hvorfor er det så interessant hva andre holder på med? Det kan umulig være normalt å være så nysgjerrig? Anonymkode: e19a1...8e7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Ja, min mor er slik som du beskriver, og jeg vil ha minst mulig med hun å gjøre. Anonymkode: 0daeb...72f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Hvis dette er ting som irriterer så mye så er det på tide å flytte for seg selv. Anonymkode: edb4d...32a 4
Gjest Baremenneske Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Regner med at du er ganske så ung og da kan man vel ofte se ting litt annerledes enn voksne... Likevel syns jeg du bør kunne vise litt respekt og høflighet blandt dem! De har vel ikke gjort deg noe! -bortsett fra at du er totalt uinteressert...Likevel er det jo høflig prøve virke littegrann høflig tilbake da! Er vel ikke absolutt hele tiden de er der?? Ellers kan det vel være en liten idé å flytte for seg selv som en annen nevnte her også.... ?! 😊
Lofilteret Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Flytt. Jeg tror du med din oppførsel er like plagsom for dem som motsatt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Du høres ut som en skikkelig kjip, frekk og utakknemlig person å bo med. Jeg vil anbefale at du flytter for deg selv men først og fremst at du begynner å jobbe med deg selv. Du høres deprimert eller iaf veldig bitter ut. Høres ut som du har underliggende sinne eller problemer med familien din som du burde ta tak i. Så jeg vil si det er deg det er noe "feil" med her, familien din høres normal og hyggelig ut og virker som de bryr seg om deg selv om du oppfører deg som en drittunge. :-p Anonymkode: a056e...0f8 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som en skikkelig kjip, frekk og utakknemlig person å bo med. Jeg vil anbefale at du flytter for deg selv men først og fremst at du begynner å jobbe med deg selv. Du høres deprimert eller iaf veldig bitter ut. Høres ut som du har underliggende sinne eller problemer med familien din som du burde ta tak i. Så jeg vil si det er deg det er noe "feil" med her, familien din høres normal og hyggelig ut og virker som de bryr seg om deg selv om du oppfører deg som en drittunge. :-p Anonymkode: a056e...0f8 Tøv, det er ikke slik at man nødvendigvis er asosial eller bitter dersom man er litt avvisende når man holder på med noe. Hvis TS bor "oppå" familien sin hele tiden eller ofte så kan det jo ofte bli slik, spesielt dersom man er travelt opptatt med studier, jobb++ For min del er det også kjipt når familie eller venner skal småsnakke og sosialisere når man har det travelt. Flere i min familie er trygdede eller jobber ikke, så da er det selvfølgelig lett å forstå at de har mye tid, men andre er jo nødt til å stå på for at samfunnet skal gå rundt. Anonymkode: c1eb6...511
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som en skikkelig kjip, frekk og utakknemlig person å bo med. Jeg vil anbefale at du flytter for deg selv men først og fremst at du begynner å jobbe med deg selv. Du høres deprimert eller iaf veldig bitter ut. Høres ut som du har underliggende sinne eller problemer med familien din som du burde ta tak i. Så jeg vil si det er deg det er noe "feil" med her, familien din høres normal og hyggelig ut og virker som de bryr seg om deg selv om du oppfører deg som en drittunge. :-p Anonymkode: a056e...0f8 Jeg trives best i mitt eget selskap, og småprating om løst og fast har aldri vært interessant. Økonomien tillater meg ikke å flytte akkurat nå, men jeg kommer til å gjøre det ja. Det er noe feil når de interesserer seg for alt man gjør, og man aldri får være i fred. Ikke noe underliggende problemer nei. Jeg liker dem bare ikke. Anonymkode: e19a1...8e7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tøv, det er ikke slik at man nødvendigvis er asosial eller bitter dersom man er litt avvisende når man holder på med noe. Hvis TS bor "oppå" familien sin hele tiden eller ofte så kan det jo ofte bli slik, spesielt dersom man er travelt opptatt med studier, jobb++ For min del er det også kjipt når familie eller venner skal småsnakke og sosialisere når man har det travelt. Flere i min familie er trygdede eller jobber ikke, så da er det selvfølgelig lett å forstå at de har mye tid, men andre er jo nødt til å stå på for at samfunnet skal gå rundt. Anonymkode: c1eb6...511 Klart man blir drittlei, når man aldri kan gå inn i et rom, eller oppholde seg i samme rom, uten at de vil prate. jeg kommer til å ha lite med dem å gjøre fremover. Har Nok å gjøre, og gleder meg til å bli kvitt dem. Anonymkode: e19a1...8e7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart man blir drittlei, når man aldri kan gå inn i et rom, eller oppholde seg i samme rom, uten at de vil prate. jeg kommer til å ha lite med dem å gjøre fremover. Har Nok å gjøre, og gleder meg til å bli kvitt dem. Anonymkode: e19a1...8e7 Bidrar du økonomisk og med praktiske ting i hjemmet mens du bor der? Anonymkode: edb4d...32a 2
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Det er ingen grunn til at man skal like familiemedlemmer. Tanken om at man må bry seg om og like\være glade i familien bare fordi de er familie er idiotisk.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #12 Skrevet 13. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bidrar du økonomisk og med praktiske ting i hjemmet mens du bor der? Anonymkode: edb4d...32a betaler for eget livsopphold, og tar i et tak, selv om jeg ikke har spesielt lyst, men er ikke interessert i å ha noe med dem å gjøre. Synes de er kjedelige og uinteressante som personer. Flytter så snart jeg finner egnet plass. Anonymkode: e19a1...8e7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #13 Skrevet 13. september 2016 7 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Det er ingen grunn til at man skal like familiemedlemmer. Tanken om at man må bry seg om og like\være glade i familien bare fordi de er familie er idiotisk. Så godt å høre at noen er enige, for jeg liker ikke å omgås dem som personer. Finnes andre utenfor familien som jeg liker mye bedre enn dem. Enkelte i familien vil jeg helst ikke røre engang, grunnet dårlig hygiene. Er det virkelig så ille å ikke ville klemme noen som er grisete, eller ikke ville ha uinteressante samtaler, når man har bedre ting å gjøre? Anonymkode: e19a1...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå